kezzap kafa

75 2 1
                                    

Selam... ben anormal girl.tıstıstıs . Her zaman yalnız olmadığımı bilirim (siz de bendensiniz ).Bu hikayemde hayatımdaki anormallikler ve globalleşen dünyayı analatacağım.(hay mk ne zekice.) evet o kadar zekiyimki yarın 2 yazılım var şu an bunu yazıyorum.her neyse ...ilk olarak arkadaşlarımdan başlayayım .

RA4BİA:sebepsiz gülen ,(durduk yere ve bana ay çok komiğim !!!!!) uğrrrrrrrraşamicamm diyip saç savuruan ve ulan erkek olsam iyi rampa saçım olurmus diyen dehşet extra normal bir arkadas.

DOĞA:pisikopat kocam benim .senin su çiçieği kabuklarına kurban evet 15 yaşında su çiçeği geçiren bir kocam var hot dog a bayılır iron men e biter .eline kaynar su döktüüüüü .MC asi stylaaaaa gibi oldu lan bu asdfghk:)GÜL BESTE:GÜLBESTE GÜLMEBESTE HAHAAHAH şakirağaya tas çıkarır kuzum benim cant remember...... (üsendimm iste su duvar danslı şarkı) ondan sorulur rihanna halt ettmiş bir gün katızazzzzzzz gidizezzzzz buralardan gözümüz başka yerere kayıyooo :)

BEGÜM:Atarlı mavisimmm.en sakinimiz gibi durup da BUĞRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA KALEMİMİ VEEEEEEEEEERRRRRRRRRRR demesi beni öldürüyor hahaahhhohohoh boy pos desen manken misali tas kaya meteor dur lan kankama mı asılıyorm ben hayar hayır ya yanlıs anlamayın .

neyse ilk bölüm böyle olsun .ŞİMDİDEN SÖYLÜYORUM HAYATIMA HAZIR OLUN SANKİ ÇİKOLATALI KARPUZLU SÜT İÇİPTE ÇİĞKÖFTE YOĞURUUP ARKADAN İR TATLISES TÜRKÜSÜ PATLATIP DUVAR DANSI YAPARCASINA ÇILGIN DÜNYAMA HOSGELDİNİZZZZZZZ

ben anormalimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin