doğama döndümm

31 1 2
                                    

Bugün hayvan barınağına gittik ..tabi arkadaslarımın yanına .kendime bile benzettiğim bir köpek çıktı ya !bunu bile yaptım ! korkumdan hiçbir hayvana dokunamadan dönmemi açıklayamıyorum ya da durun açıklıyorum KORKUDAN .cümlem çok saçma oldu ama kendimi yansıttığım için çekinmiyorum.işte daha sonra fılan piknik alanına gittik .serviste tuvaletim gelmisti tabi benim (o kadar suyu içince bir zahmet)hemen kendime bir kader ortağı buldum.doğamı da yanıma alıp basladık wc aramaya yolda kebap yapan teyzelerin garip bakısları arasında yolumuza devam ettik ,hatta et dilenmeyi bile düsündük.ne kadar düsmüsüz tuvalet insanı ne duruma sokuyor beeeeeeee.siz siz olun gelince gidin kardes  :)

Tuvalet bulduk sevincine kapıldık ama içini görünce çalılara yapsak daha iyiydi görüşüne kapıldık.biriken yapraklar fosilleşmeye başlamıstı .yani kısacası dısardan bakıldığında bi biz s*çmamışız der geri dönerdiniz .bizde enfeksiyon :) kapmaktan korkup geri dönndük.Tabi yolda şişemdeki suyu da içtim .mantığım kaydı mk.resmen kalırsa senindir  salarsan hiç senin olmamıstır mantığıyla  bunu da yaptım.

Voleybol oynamaya başladık .tabi ona oynamak denirse :) ama bence sorun bizde değildi toptaydı.sonuç olarak top yuvarlaktır ama dur yuvarlak olmayan toplarda vardır! ufff aman be neyse kaçan topların çoğunu ben alıyorum tabi artık yarım kadar çocuklardan telepati yoluyla topu atar mısın kardes diye iletisim kurmaya basladım .

Dönüş yolunda arabanın sallanması da bana destek oldu dermisim .sonuç olarak yapmadım kardesim .doğa da yapmadı tabi eve gidince benim ilk iş...... doğa burdan sana sesleniyorum ummarım yolda bir kaza yaşanmamıstır:))))

neyse her tuvaletiniz geldiğinde beni hatırlayın ve yapın (ibretlik söz ) :)))))))

ben anormalimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin