5

317 38 13
                                    

Jongin ve Sehun denilen yere henüz varmışlardı, durdukları yer bir barın kapı önüydü ve siyah demir kapının önünde uzunca bir kuyruk vardı.

Herkesin aşırı heyecanlı ve yerinde duramaz halleri Jongin ve Sehun'u fazlasıyla işgillendirmişti. (Şüphelenmek. Bilmeyenler için 😄)

Yanlarında birden belirmiş olan Xiumin ve Chen de şaşkın bakışlarla etraflarına bakınmaya başlamıştı. Bu işte bir tuhaflık vardı ama cevabı uzaktan görülmüştü bile.

Chanyeol ve Baekhyun tamamen siyahlar içinde çok iyi görünüyorlardı. Çoktan sırada ki bir kaç kızın laf atışlarını işitmişlerdi ama o tarafa dönüp bakmadılar bile.

Baekhyun yırtık deri görünümlü kotu ile yere çömelince aşağıdan diğerlerine de aynısını yapmalarını söyledi.

Birbirlerine soran gözlerle bakarken ilk çömelen Sehun'un peşinden hepsi tek tek pozisyonları almıştı. Baekhyun fazlasıyla ciddi yüz ifadesi ile konuşmaya başladı.

"Bakın millet, bu gün bir devrin devrilip bir devrin can bulduğu gün. Bu gün kurtuluş savaşı sonrası misali yeniden hayata umutla bakan insanların günü. Bu gün yer yüzünde ki bütün kötülüklerin son bulduğu, gökte ki bütün meleklerin yer yüzüne ineceği o gün, bu gü..."

Kafasına yediği şaplakla lafı kesilen Baekhyun eliyle acıyan yerine baskı uygulayıp küfür savurdu.

"Siktiğimin gününde ne sikim oluyorsa çabuk olsun, bacaklarıma kan gitmiyor amk malı!"

Chanyeol sesinin tonunun ilk kez bu kadar sinirli çıkmasına şok olmuşken diğerleri de söylenmeye başlamıştı.

"Tamam tamam sakin. Bu gün bu barda biri şarkı söyleyecek. Ve bilin bakalım kim?"

"Kim?" Jongin gözlerini kocaman açıp sorarken Sehun bembeyaz olan yüzü ile araya girdi.

"Lütfen O olsun.. O değil mi? Evet o....  Öldürün beni hemen burada." 

Sehun bayılır gibi yaparken Chen onu yakalamış eli ile yellemeye başlamıştı. Baekhyun gülerken bombayı patlattı.

"Millet bu gün ilk kez BLACK'e bu kadar yaklaşacağımız gün!"

Chen ve Sehun popolarının üzerine düşerken Jongin anlayamadığı bir şekilde heyecanlanmış ve elleri buz kesmişti.

Bir kez bile canlı görmediği bu adamın sesini duyma fikri fazlasıyla gerilmesine ve tuhaf hissetmesine sebep olmuştu.

**

Yorum yaparsanız çok sevinirim, hele satır arası yorumlar en sevdiğim 😍

FIND ME - KAİSOO TEXTINGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin