Hallo! Ik ben een meisje van 17 jaar en dat is mijn verhaal.
Ik was 11 jaar toen het allemaal begon..
Ik zat zoals elke avond op mijn laptop spelletjes te spelen, ik vond poolen vroeger wel nog een leuk spel. Jammer genoeg ontdekte ik dat je kon chatten met degene waar je met speelt. Geen probleem dacht ik, het zal niet gevaarlijk zijn.
Er stuurde iemand me en daar raakte ik met aan de praat, we hadden elkaar uiteindelijk toegevoegd op het spelletje dus konden we regelmatig chatten. Op een gegeven moment vroeg hij of ik skype heb, en ja dat had ik dus ik gaf mijn skypenaam door. Vanaf toen stuurden we dagelijks via skype. Wat we zoal stuurden vraag je je waarscheinlijk af? Wel in het begin stelde hij me gewoon wat vragen.
Hoe oud ben je?
Wat zijn je hobby's?
Heb je broers/zussen?
Heb je huisdieren?
Wat doe je graag?
Welke films vind je leuk,
Ik denk dat je wel weet wat voor vragen nog allemaal. Maar uiteindelijk ging het verder naar:
hoe is je thuis situatie?
Heb je een vriendje?
Hoe voel je u?
Gaat alles wel goed? als er iets is stuur maar hé.
Ben je nog maagd?
Ooit al voorspel gehad?
Ja, na een paar dagen liep het op zulke gesprekken uit..
Maar vaak bleef het hangen bij mijn thuissituatie, op dat moment ging alles thuis heel erg slecht. Ik voelde me heel erg alleen en ging altijd troost bij hem gaan vragen. Natuurlijk begon ik hem uiteindelijk ook te vertrouwen en vertelde hem van alles wat er al was gebeurt thuis.
Hij vond het altijd zo erg en vertelde altijd wat ik kon doen, je ziet het wel een redelijke goede vriendschap hé? Uiteindelijk kwam ik te weten dat hij 35 jaar was, ''Vind je dat erg?'' vroeg hij regelmatig ''natuurlijk niet!'' was mijn antwoord altijd. Wat zou je willen? Van dag 1 kreeg ik aandacht, raad, hulp, complimenten, grapjes, en veel leuke momenten. Natuurlijk vond ik het niet erg. Ik had eindelijk iemand gevonden dat ik vertrouwde en waar ik mee kon praten wanneer ik wou..
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Heey jongens!
Wat vinden jullie hier al van? Ja dit is geen verhaal maar dit is echt gebeurt in mijn leven..
Momenteel is het te moeilijk om verder te schrijven daarom stopt het hier even.
Ik wou proberen om het helemaal af te werken maar daar ben ik zeker nog een paar uur/dagen met bezig. En dat kan ik nog niet aan aangezien ik er nog nooit met iemand over heb gesproken..
Je mag me altijd raad geven! En jullie mogen me ook altijd een berichtje sturen! Als je dit ook hebt meegemaakt zou je me dan zeker iets kunnen sturen?
Vele groetjes Keely :)