Pravidlá:
•Ak o cover požiadaš, bolo by dobré, keby si ho aj použil/a. Samozrejme pokiaľ si s ním spokojený/á.
•Cover nevydávajte za svoj, ani ho nijako neupravujte
•Na oplátku za cover žiadam vpísané moje meno (xili_ps) ako to autora coveru do popisku knihy
•Nepíšte mi, kedy cover urobím alebo ako to s ním ide. Tiež mám nejaký život a nemôžem byť celý čas na notebooku.
•Prosím, buďte úprimný. Ak sa vám cover nepáči alebo na ňom čosi chcete zmeniť, dajte mi vedieť. Pokúsim sa vašim požiadavkám vyhovieť.
•Covery vždy posielam na mail, kvôli lepšej kvalite. (Ak teda máte záujem)
•V prípade, že o cover požiadate a nebude zverejnený, máte 7 dní na zverejnenie. Inak cover presúvam do sekcie premades, kde bude voľne dostupný ostatným.
•Ak ma požiadate o cover, nežiadajte u nikoho iného. Je to potom zbytočná práca a možno aj strata môjho času.
Formulár:
1. Názov príbehu
2. Podnázov (dobrovoľné)
3. Autor
4. Nálada (šťastná, záhadná, smutná...)
5. Pozadie (tento bod síce nie je povinný, ale veľmi by mi pomohlo, ak by ste ho vyplnili)
6. Postavy
7. Stručný opis príbehu
8. Zverejnenie príbehu (je tvoj príbeh zverejnený? Pokiaľ nie, kedy ho máš v pláne zverejniť?)
9. Špečiálne prianie (citáty a podobne)
10. Emial (pre prípad, že ho chcete poslať)
Menšia ukážka:
A to by bolo snáď už aj všetko. Všetky vaše objednávky, prosím, píšte sem... pod túto kapitolu. V prípade, že cover odmietnem robiť, váš komentár bude vymazaný.
-Xili
YOU ARE READING
Butterfly Graphic || OPEN
RandomMyslím, že názov vystihuje túto "knihu" dokonalo. Rozhodla som sa tvoriť už aj covery, takže ich tu nájdete spolu s niekoľkými mnou vytvorenými premades.