- Όπως κατάλαβες αγόρι μου ανήκεις πλέον στην Ακαδημία μας, την Ακαδημία της μαγουπουλης, μια από της μεγαλύτερες όπως της γουιστιρια αλλά και άλλων κόσμων.
Είπε ο διευθυντής Αμβρόσιος εκστασιασμενος με τον ερχομό των νέων μαθητων στην Μαγουπολη. Όμως ο Τζακ καθως κρεμόταν απ τα χείλη του διευθυντή ένιωσε κάτι... Ένα φτερό... Ένα φτερό στο κεφάλι του!
- Τι είναι αυτό;;; είπε τρομαγμένος ο Τζακ.
- Χαχαχαχχαχαχαα πρέπει να σου πω ότι είσαι πολύ τυχερός νεαρέ μου. Έτσι κάνει σε όλους όσους συμπαθεί και μάλιστα είσαι ο πρώτος μαθητής μετά από 7 χρόνια που το κάνει.
- ποιος;
- Μα ο γάμμα φυσικά!
- μα ποιος είναι ο γάμμα τέλος πάντων;;;; είπε απεγνωσμένος αλλά και συναμα χαρούμενος ο Τζακ
- γάμμα έλα δω! Και τότε μια μικρή χαριτωμένη κουκουβαγια με γυαλιά μυωπίας, μοβ καπελο αποφοίτησης και μοβ φουλάρι εμφάνιστηκε.
- άκουσα πως σε λένε τζάκ... Τζακ.
- ναι Τζακ με λένε... Συγγνώμη μιλάει;;
- φυσικά και μιλάει, αποκρίθηκε ο μέγας Αμβρόσιος με ένα πλατύ χαμόγελο στο στόμα. Όλα τα κατοικίδια μιλούν στη Μαγουπολη. Πόσο μαλλον το κατοικίδιο του διευθυντή. Όμως φτάνουν τα λόγια. Γάμμα ήρθε η ώρα να συνοδεψεις τον Τζακ... Στο ραβενγουντ!!!
Ο Τζακ δε πίστευε στα αυτιά του. Θα πάει στο θρυλικό ραβενγουντ. Την έδρα των σχολών της Ακαδημίας της Μαγουπολης αλλά και την πηγή της ζωής του κόσμου. Τον μπαρτλμπι.
- ανυπομονώ να δω το τον μπαρτλμπι. Λένε πως ζει από την εποχή του δράκου του γίγαντα και των τριτωνων.
- αλήθεια είναι νεαρέ μάγε, όμως εκεί δε θα συναντήσεις μόνο το παππουδοδεντρο αλλά και όλους τους καθηγητές ώστε στο τέλος να σε επιβάλλουν στο τεστ της σχολής.
- τεστ της σχολής;
- βεβαίως... Είναι μερικές ερωτήσεις στις οποίες θα κληθείς να απαντήσεις ώστε η σφαίρα της σπειρας να κρίνει σε ποια σχολή θα είσαι ικανοτερος. Έχεις αργήσει όμως... Ποιος ακούει τον σαιρους.
Τότε λοιπόν, ο Τζακ με τον γάμμα μετα από λίγα λεπτά βρίσκονταν στο ραβενγουντ. Μια περιοχή όπου στο κέντρο δεσπόζει ο μπαρτμπλι και γύρω του όλες οι σχολές πλην της ισορροπίας και του θανάτου.
- λοιπόν γάμμα... Από που ξεκινάμε;
-πρώτα στη σχολή μύθου. Ο σαιρους θα είναι έξαλλος.
Ο Τζακ με προσοχή χτύπα την πόρτα της σχολής μύθου. Ο σαιρους ένας καραφλος πλην περιφανος δάσκαλος με τηβεννο και μπότες στα χρώματα του κίτρινου και του μπλε χρώματα που αντιπροσωπεύουν την σχολή μύθου. Τότε ο σαιρους αντιληφθηκε την παρουσία του νεαρού μάγου αν και γυρισμενος πλάτη.
- ώστε εσύ είσαι. Ο μαγος για τον οποίο μιλούν όλοι.
Ο Τζακ δε μπορούσε να καταλάβει.
- το όνομα μου είναι σαιρους ντρεικ. Είμαι ο εκπρόσωπος της σχολής μύθου της Ακαδημίας του ραβενγουντ. Να σαι σίγουρος πως το επίθετο μου θα το ακούσεις στο κοντινό μέλλον. Δεν έχω να σου πω πολλά. Η σχολή μύθου βασίζεται πιο πολύ στην καταστροφή βοηθητικών ξορκιων αλλά και στην πρόκληση ζαλης στον αντίπαλο. Ήδη σου είπα πολλά. Φύγε τώρα. Θέλω να μελετήσω την μπλε γλώσσα νυχτερίδας της δρακοτοπιας που μόλις παρέλαβα.
Ο Τζακ σαστισμενος από την όχι τόσο φιλικη συνομιλία με τον σαιρους έφυγε από την σχολή μύθου παρέα με τον γάμμα. Οταν όμως έκλεισε η πορτα ο σαιρους κοίταξε πίσω του και είπε...
- ελπίζω... Ελπίζω να μην τους μοιασεις.
Ο Τζακ συνέχισε την βόλτα του στο ραβενγουντ. Ο γάμμα του είπε πως η επόμενη σχολή που θα επισκεφθει είναι η σχολή ζωής.
- παρακαλω... Περάστε μέσα. Είπε η καθηγήτρια της σχολής ζωής.
Ο Τζακ περίεργος κοίταξε την καθηγήτρια... Γιατί μπροστά του είδε μια... Αγελάδα... Με πράσινο κιμονό χρώμα που αντιπροσωπεύει την ζωή.
Τότε ο γάμμα χαμηλόφωνα του είπε...
- πολλοί καθηγητές είναι ζώα μη κάνεις καμιά βλακεια.
- γεια σου νεαρέ μάγε. Το όνομα μου είναι μουουλιντα γού και έρχομαι από την μακρινή χώρα του μουουσου. Εδώ που ήρθες είναι η σχολή ζωής. Οι μαθητές της αποκτούν το μεγαλύτερο ποσοστό ζωής και τα περισσότερα ξόρκια της βασίζονται στην επούλωση πληγών. Ελπίζω να διασκεδασεις αλλά και να μάθεις μαζί μας. Καλή σου τύχη.
Ο Τζακ έφυγε ευχαριστιμενος απ την σχολή ζωής... Είχε όμως μια απορία... Ποια είναι η επόμενη σχολή;;;
Ο γάμμα τον συμβούλεψε πως το καλύτερο που έχει να κάνει είναι να πάει στην σχολή καταιγίδας. Εκεί τον περιμένει ένας... Ιδιόρρυθμος καθηγητής.
Και να που ο Τζακ βρίσκεται μέσα στην σχολή καταιγίδας. Δε βλέπει όμως κανένα. Ξαφνικά ομως ένας βάτραχος αρχίζει να πηδά από θρανίο σε θρανίο ώσπου φτάνει στην έδρα παίρνοντας πόζα αριστοκράτη. Ένας βάτραχος με μοβ σμόκιν ασορτί καπέλο και μπαστούνι.
- σε χαιρετώ νεαρέ μάγε... Έμαθα σε λένε Τζακ... Τζακ φλογοδρακο... Είχα γνωρίσει έναν φλογοδρακο... Ή ήταν σκέτη φλόγα δράκου... Θυμάμαι ότι με είχε κάψει παντως... Πάντως σίγουρα δε τον λέγανε Τζακ... Περίεργο όνομα για δράκο... Α δεν είσαι δράκος... Καλά συγγνώμη... Είμαι ο καθηγητής Χαλστον χαλαζης και Εδώ είναι η σχολή καταιγιδας... Κουακ Κουακ... Έχουμε τα πιο ισχυρά ξόρκια, ξόρκια τα οποία προκαλούν απίστευτη ζημιά στους αντίπαλους σου. Ελπίζω η σφαίρα να σε επιλέξει για την σχολή μου... Φύγε τώρα. Έχω φρουτοσαλατα για κολατσιό... Με μάτια ακριδας.
Βγαίνοντας ο έξω ο Τζακ είπε στον γάμμα...
- είναι λίγο τρελός ή μου φαίνεται;
- απλώς είναι... Υπερκινητικος... Αλλά είναι απ τους καλύτερους καθηγητές σε όλη την σπείρα. Ήρθε ώρα να πάμε στην Λυδία όμως.
- Λυδία;
- ναι την Λυδία γκριζομαλλα καθηγήτρια της σχολής πάγου.
-μάλιστα γάμμα.
- ελάτε μέσα γρήγορα παιδιααααααα είπε η Λυδία τραγουδώντας χαρούμενη.... Όπως είναι πάντα δηλαδή. Μια γηραιά γλυκιά κυρία με μπλε ταγερ μπλε καπέλο μπλε ραβδί μπλε μπότες. Α. Και μπλε φτερά. Μια χαριτωμένη νεράιδα.
- γειά σου γάμμααααα είπε η καθηγήτρια γκριζομαλλα καθως χαιδεψε τα φτερά του γάμμα.
- το κάνει συνέχεια, την έχω βαρεθεί.
- γειά σας με λένε Τζακ. Τζακ φλογοδρακο.
- φλογοδρακο, φλογοδρακο;; κάτι μου θυμίζει... Τέλος πάντων εγώ είμαι η Λυδία γκριζομαλλα καθηγήτρια της σχολής πάγου μιας Χαρουμενης σχολής που κυρια ξόρκια της αποτελούν η προστασία των συμμαθητων και συμπολεμιστων σου. Και μη ξεχνάς... Είμαστε η κυρίαρχη σχολή την εποχή των Χριστουγέννων... Λατρεύω το χιόνι... Ειδικά όταν κανω νεραιδες στο χιόνι. Ελπίζω η σφαίρα να σε διαλέξει. Γειααααααααα σουυυυυυ.
- ήρθε η ώρα να πάμε τζάκ.
- εντάξει, Γειά σας κ. Λυδία.
Αφού κλεινει την πόρτα της σχολής ο Τζακ λέει στον γάμμα
- λίγο φλύαρη... Αλλά τέλος πάντων... Μετά.
- ήρθε η ώρα για την τελευταία σχολή. Η σχολή φωτιάς.
Μόλις ο γάμμα ολοκλήρωσε την φράση του ο Τζακ ένιωσε κάτι μέσα του. Μια δύναμη. Μια αίσθηση που του προκάλεσε έλξη.
- νομίζω πως πρέπει να πάμε γρήγορα.
Ανοίγοντας ο Τζακ με πάθος την πόρτα της σχολής φωτιας είδε μπροστά του την νταλια φλογερη καθηγήτρια της σχολής πυρός... Μια ώριμη γυναίκα με ένα κόκκινο μακρύ φόρεμα χρώμα το οποίο αποτελεί σημα κατατεθέν της σχολής πυρος.
- καλησπέρα γάμμα. Τι κανεις ελπίζω να σαι καλά. Δώσε χαιρετίσματα στον Αμβρόσιο έχω να τον δω από προχθές. Αλλά αρκούν αυτά. Χαίρω πολύ... Με λένε νταλια φλογερη και απ ότι έμαθα εσένα σε λενε Τζακ φλογοδρακο. Φλογοδρακος ε; επίθετο το οποίο ταιριάζει απόλυτα στην σχολή πυρος. Είμαστε σχολή η οποία βασίζεται καθαρά σε ξόρκια υψηλής ζημιάς... Όμως είναι ικανά για πρόκληση ζημιάς ακόμη και μετά την εκτέλεση του ξορκιου. Τέλος πάντων. Δεν πρέπει να φλυαρούμε. Ο μπαρτλμπι μου είπε ότι δε τον συνάντησες ακόμα... Βιάσου.
Βγαίνοντας έξω ο γάμμα ρώτησε τον Τζακ
- πως σου φάνηκε η νταλια;
- μακάρι να περάσω στην σχολή πυρος. Νιώθω πως είναι αυτή που μου ταιριάζει.
- πολύ ωραία, πάμε όμως στο κέντρο. Πρέπει να συναντήσουμε τον μπαρτλμπι...πριν κοιμηθεί... Είναι και γερός άνθρωπος... Δέντρο για την ακρίβεια.
Μόλις φτάνουν στον μπαρτλμπι ο Τζακ νιώθει μια βαριά ανάσα. Σήκωσε το βλέμμα του ψηλά. Και αντίκρισε το δέντρο της ζωής, τον μεγάλο μπαρτλμπι.
- έλα πιο κοντά νεαρέ μάγε.
Τοτε ο Τζακ πλησίασε.
- μμμ ναι. Νιώθω. Νιώθω την αύρα σου. Εσύ. Εσύ θα φέρεις. Εσύ θα φέρεις την Ειρήνη. Μόνο εσύ μπορείς. Μόνο εσύ μπορείς να τον αντιμετωπίσεις. Φτάνει για τώρα όμως. Ήρθε η ώρα. Ήρθε η ώρα.... Της εξέτασης!!!*****
Το 2ο κεφάλαιο μόλις τελείωσε. Ξέρω η δράση δεν έχει αρχίσει ακόμα αλλά στο επόμενο ή το μεθεπόμενο κεφάλαιο μπαίνουμε σε... Άγριες καταστάσεις. Αν σας άρεσε αφήστε μου ένα σχόλιο και μην ξεχνάτε το άστρο κάτω αριστερά 😉😉😁😁
YOU ARE READING
Η ιστορία ενός μάγου: Η σπείρα βρίσκεται σε κίνδυνο!
Teen FictionΑχχχ καλοκαίρι. Αρχίζουν οι έγραφες στη σχολή μαγείας στην μαγουπολη. Άραγε θα με πάρουν. Αυτές ήταν οι μόνες σκέψεις του Τζακ. Ενός έφηβου, που όνειρο είχε να γίνει ένας καταξιωμένος μάγος και να σταθεί στην αίθουσα της δόξας μαζι με άλλους θρυλικο...