Monsta X as Öğrenciler
(Lütfen hangisi size benziyorsa yoru olarak söyleyin. Merak ediyorum :d)
Shownu: Raad öğrenci. Genelde ders çalışmak yerine arkadaşlarıyla takılır. Utanç olmasına rağmen bütün sınıfla arkadaştır.
Hoseok: Okulda popülerdir. Herkese karşı oldukça naziktir ve kendisiyle konuşmaya çalışan kızlarla gülümseyerek ufak sohbetler yapar.
Minhyuk: Herkesle arkadaş olanlardan biridir. Herkese karşı arkadaş canlısıdır ve birinin desteklenmeye ihtiyacı varsa koşarak gider. Koskoca okulda ondan nefret eden birini bulamazsınız. Ayrıca çok coşkuludur ve çok fazla bağırır. Gerçekten çok fazla...
Kihyun: Notlarını çok düşünen bir öğrencidir. Fazlasıyla hırslıdır ve düzenlidir. Hatta mezuniyette konuşmacı olmayı bile hedefliyor olabilir...
Hyungwon: Sınıfta durmadan uyuyan çocuk. Ya da büyük ihtimal hocanın anlattığı konuları bildiği için sıkılıyor ve bu yüzden uyuyor. İşlerini hemen bitirir ve birkaç dakika kestirir.
Jooheon: Öğretmen yalakası. Evcil hayvanı olarak da bilinir. Hocalara karşı çok saygılı olduğu için böyle bilinir. Minhyuk gibi çok sosyaldir, fakat genellikle öğretmenler arasında. Yine de öğrenciler de onu sever çünkü o Jooheon, enerjik bir insan ve asla sorun çıkarmaz.
Changkyun: Sınıfın rezil soytarısı (umarım anlatabilmişimdir sbidgsbxishx). Her sınıfta bu rezillerden bulunur fakat Changkyun tüm okulun soytarısıdır. Çantasında bir sür saçma sapan şey olur ve ders kitaplarına yer kalmaz. Daima şakalar yapar ve insanları güldürür. Öğretmen soru sorduğunda elini ilk kaldıranlardan olur ve verebildiği en garip cevabı verir.
Ben galiba Shownu'yum FUDHVLJOG KAFAM RAAD GÜZELİM
BU ARADA RASTGELEDE 111
YÜZ ON BİR
MIL DIEZ Y UNO
ONE HUNDRED N ELEVEN
ÇOK TEŞEKKÜRLER ^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Random texts // Monsta X
RandomHer türlü ship içerir. Monsta X üyeleri arasındaki kısa kısa, komik, benim kurguladığım konuşmalar + moment bölümleri+çelınçlar+ tepkiler #165 #127 #111 #86 #77 #70 #58