Mandy's pov
" MANDYYYYYYYYYYY" Jaaaaaa wat is er mam. "Je moet naar school toe". Is goed mama tot straks.
Als ik richting de bushalte loop zie ik hem al, Joey en Charles. Het waren van af de kleuterschool mijn beste vrienden totdat we naar de middelbare school gingen toen hadden we geen contact meer . Sindsdien pesten Joey en Charles mij. En ik weet niet waarom maar Charles doet de laatste paar dagen iets aardiger tegen mij , maar Joey daarentegen plaagt me elke dag steeds meer. Maar ja ik kan er niets aan doen. Elke dag na school wachten ze me op en dan slaan ze me in elkaar en dan laten ze me vrij en zo gaat dat bijna elke dag.
Charles's pov
Ik zie Mandy al lopen en zeg niks tegen Joey ander slaat of schopt hij haar weer en ik wil haar geen pijn meer doen , ze was een van mijn beste vriendin totdat we naar de middelbare school gingen toen veranderde Joey en toen mocht ik niet meer met Mandy omgaan. Shit Joey ziet haar
Joey: Hey Mandy heb je een nieuwe broek?
Mandy:Joey laat me nou eens met rust ik heb je niks misdaan!
Joey:Je hebt me heel veel aangedaan.
Charles: Joey zo is het wel genoeg je hebt haar al genoeg aan gedaan voor nu.
Joey: Wat heb jij nou weer Charles?
Charles: Niks Joey maar dit is niet leuk voor haar heeft ze het niet al moeilijk genoeg?
Joey: Charles je wordt echt dommer bij de dag hé .
Joey: Mandy we praten later wel weer verder! Zegt Joey gemeen ik kan er echt niet meer tegen ik ga er echt iets aan doen ik kan er beter nu iets van zeggen dan dat ik het doe als het te laat is.
Joey's pov
Charles heeft wel gelijk maar ik laat hem niets merken want hij mag echt niet weten dat ik Mandy stiekem leuk vindt maar als ik niet zo doorgaat dan doet Zach iets wat ik niet leuk ga vinden , dan doet hij Mandy pijn. Zach is Mandy haar ex.
Mandy haar pov
Ik zie een jongen zoekend de school doorlopen.
Mandy: Hey ben je hier nieuw
Aaron: Ja ik ben hier nieuw mijn naam is Aaron
Mandy: Mijn naam is Mandy , zal ik je even helpen
Aaron :Ja graag .
Mandy:Je eerste les is Nederlands, dan kan je met mij mee lopen want ik heb de zelfde les.
Aaron: Oke dankje
Mandy: Geen probleem.
Aaron's pov
De eerste dag heb ik al gelijk een nieuwe vriendin gemaakt haar naam is Mandy en ze heeft bruin haar en mooie bruine ogen. En ze helpt me de school rond ze is echt aardig .
Charles pov
Ik zie Mandy lopen met een jongen die ik niet ken hij is nieuw denk ik.
C :Hey Mandy
M:Hey Charles
C:Mandy wie is die jongen
M:Charles dit is Aaron en Aaron dit is Charles.
C:Hey
A:Hey
M:Maar we moeten gaan anders komen we te laat in de les.
M:Doei Charles
C&A:Doei
Dat was echt aardig van mandy om Aaron rond te lijden vandaag.
Mandy's pov
Charles sprak me net aan toen ik met Aaron naar de les liep maar ik deed gewoon normaal tegen hem Aaron hoeft nog niet te weten wat er gebeurt is tussen mij Charles en Joey.
Dit was mijn eerste hoofstuk laat weten wat je er van vind
xoxo
YOU ARE READING
Bestevrieden (choeyfanfiction)
FanfictionDit is een Nederlandse fanfiction over Joey Birlem en Charles Gitnik Mandy , Joey en Charles waren vrienden tot de middelbare school. Iemand laat Joey en Charles , Mandy allemaal dingen aan doen ander komen er gevolgen voor hun. Dus ze luisteren ma...