Ahoj volam sa Peťa volajú ma Dabi :). Jeden deň som surfovala na Asku videla som tam ako kamarátka pridala video. Klikla som na to a pozrela som sa na názov volalo sa to "Separ ft. Tina - Bublina" páčilo sa mi jeho video strašne, páčil sa mi aj on sám. Lajkla som mu FaceBook stránku. Mal koncert 2.5. 2014 volalo sa to "Pirát Tour". Strašne som na to chcela ísť, ale mama mi to nedovolila. Tak som utiekla z domu bolo mi to jedno lebo som ho chcela vidiet. Bola som jedná z nich bola som "Pirátka". Ked som tam prišla bolo tam veľa ludí. Vôbec som ho nevidela. Bola som strašne malá. Ostatný tam mali cca 14 až 17. Keď koncert skončil vrátila som sa domov do mojej izby. Mama tam sedela v kresle a plakala. Bála sa omňa. Pribehla som k nej a objala som ju. Ráno som vstala o takej 6:00 a šla do školy. Prvá hodina bola Biológia. Celú hodinu som spala lebo sme riešili spolužiaka. Dalšia hodina bola Literátúra čítali sme nejaku rozprávku. 3. hodina bola Anglina. Mali sme písomku. Dalšia bola Matika. Robili sme nejaké uhly. Po matike sme šli na obed a potom domov. Keď som prišla domov mama na mňa čakala lebo sa somnou chcela rozprávať o včerajšku. Ja som jej povedala že to je super spevák a že sa mi páči. Jej sa nepáčil pretože nadával. Opíšem vám ho. Má potetované ruky, Tvár má ako kapor, je holohlavý, má hnedé oči. Spieva super pesničky. Napríklad Bublina, Pirát, Cesta a Nemôžem za to že... :). Kamarátky ho nepočúvajú aj som im hovorila nech si ho pozrú na YouTube ale oni že nie. Na hudobnej som im ho pustila a oni že fuj....