-Blake mendoj se e mbertheve rripin e sigurimit mund te nisesh tani.-i thash un me siklet.
-Nuk k a problem mund te rrim edhe ketu , eshte me qejf se te dalesh ..apo joo..-dhe u afrua aq shum sa buzet tona u preken por nuk u puthen.
Tani isha si e ngrire , POR fla zotit me shpetoi zilja e telefonit dhe ishte Semi.Blake nuk po levizte edhe pse zilja po vazhdonte te binte.
Ai po me shikonte thelle ne sy , ato syte e tijj ngjyre cokollate..u perpoqa ti flisja por ne qofte se do te flisja ne do te putheshim.
E shtyta pak dhe me ne fund mund te flisja edhe pse me frymemarrje te renduar.
-Eshte sem duhet te pergjigjem..
Ai nuk foli asnje fjale dhe nisi te ngiste makinen.Mbarova se foluri me semin dhe fillova te shikoja nga xhami i makines.
Blake dhe un nuk kemi thene asnje fjale.E merzitur ndesa radion dhe fillova te kendoj me ze te ulet.
i miss the old you
kenga ime e preferuar , ajo qe me ben te kercej edhe kur jam e merzitur..Tani po kendoja me ze te lart dhe i ngrita zerin edhe radios.
Blake rriti shpejtesine e makines dhe gjithcka ishte shume me adrenalineeee.te dy filluam te kendonim.
Dhe me pas nga nje guide per te pare qytetin , tek nje prekje buzesh, kendim kenge, rritje shpejtesie dhe disa fjale te dua gjithcka u zhduk ...
YOU ARE READING
Qyteti i ri..By Resi
RandomEni eshte nje vajze tetemdedhjete vjecare e cila vjen ne nje qytet te ri.Tek qyteti i cili do te takoj ate..djalin te cilin nuk e mendonte se do te binte ne dashur..