-Znamy już całą historię, ty i Justin.. Co dokladnie was łączy?
-Nas nie łączy nic.. Jesteśmy tylko przyjaciółmi. Media przesadzają, nie było żadnego pocałunku, nawet go nie dotknęłam...
-Skoro tak.. Wiesz dlaczego Justin nie spotyka się ze swoją narzeczoną?
-To proste, Ariana sama spotyka się ze swoimi przyjaciółmi. Więc Justin nie chcę się użalać w domu. Spotykamy się czesto, tego nie można zaprzeczyć. Po prostu mam dużo czasu i chętnie poświęcam go Justinowi.
-Rozumiem, a co z twoimi przyjaciółkami? Selena, Gigi, Madison...?
-Oh tak, zdradzę, że Selena nad czymś pracuję, Gigi jak Hailey Kylie i Kendall są modelkami. Z ich pracą często nie mają czasu. Madison... Ona wiecznie gdzieś wyjeżdża... Widzisz.. Tylko chłopcy mają dla mnie czas.
-Co masz na myśli mówiąc chłopcy?
-Mam jeszcze przyjaciół płci męskiej, Shawn, Alfredo, Ethan, Grayson i Justin. Oni często mają dla mnie czas, dziewczyny też. Ale rozumiesz... Nie zawsze uda nam się spotkać.
-Cóż wróćmy jeszcze do sytuacji Jusina z przed roku. Pamiętasz wasze pierwsze spotkanie
-Hmm tak... Sam początek był już minusem dla Justina. To było na gali... Ja byłam z Gigi, Hailey i Seleną, a on po prostu był nominowany. Wkurzył się, że zajęłam jego miejsce! Na koniec gali między nami padło kilka mega złych słów. Tydzień później stał pod moimi drzwiami z wielkim bukietem róż i z moimi ulubionymi czekoladkami! To było po prostu niesamowite. On jest pozytywny, tłumaczył się tym, że w dzień gali był bardzo zestresowany.... No wiesz jak to Justin.
-Wiem jaki jest Justin. Jest pozytywny, to prawda, ale czasami przeszadza. Więc, dziękuję za wywiad T.I.. Mam nadzieję, że następnym razem zobaczę cię tu z Justinem!
-Również dziękuję i zobaczę, może się razem spotkamy!!
CZYTASZ
Post on Instagram · Justin Bieber · Zakończone ✔
FanfictionKsiążka jest poświęcona głównie tobie!