,,Varování nedostatek paliva!" začala volat Sim těsně když míjeli planetu E404 ,,Budu muset neplánovaně přistát" hlásila malá bílá raketa Sim, u té veliké zeleně pokryté planetě v tom ještě větším černém vesmíru. ,,Udělej co uznáš za vhodné" řekla Linda.
Po desíti minutách dosedla raketa s velkou ránou na povrch planety. Sourozenci Baartovi se navlíkli do skafandrů a vydali se pro jídlo. Stromy tu byli vysoké a lesy husté. Po intenzivním hledání konečně našli pár bobulí a ulovili zvířata která nápadně připomínala kuřata o velikosti opic. Poté nastavili nějaké holografické pasti, past fungující na principu toho že se zde něco nachází, země nebo třeba žrádlo, jenže na nic netušící zvíře čeká malý portál přímo do raketové klece, se pokusili rozdělat oheň což ale nešlo jelikož ve vzduchu bylo málo kyslíku. Aspoň zahřáli částice kolem "kuřat" takže se vlastně upekly jako v troubě. ,,Benzoin nalezen!" benzoin byla látka na kterou Sim létala. ,,Tak ho rychle vytěž už aby jsme vypadli z téhle zpropadené planety. Koukněte tohle to vypadá jako kuře páchne to jako kuře ale ba ne chutná jako šnek!" postěžoval si Alex . ,,To není tak snadné jelikož je z něho pouze jádro této planety, ale dobrá zpráva pro vás, jádro má teplotu přibližně 25 stupňů jediná věc která ohřívá tuto planetu je to slunce které je od nás značně blíže než slunce od země, kde mimochodem probíhá 5. světová válka. Druhé plus je že pod povrchem je asi 500 000 kilometrů chodeb jeskyní, takže se prakticky nebude muset nic kopat, jenom tam půjdete, vezmete trochu benzoinu a půjdete zpět."
ČTEŠ
Tajemná Galaxie
Science FictionV galaxii E310 žijí sourozenci Baartovi, Linda a Alex mají vlastní raketu Sim a žijí všude kde právě jsou. Tento příběh budete tvořit se mnou i vy.