Kornelia - inaczej dziewczyna ognia , ma zaledwie 16 lat . Musi unikać kontaktu z wodą co nie jest proste jednym ruchem ręki może kogoś poparzyć . Ma tylko jedną przyjaciółkę Bele .
Harry - inaczej chłopak zimna , ma 16 lat . Nie ma uczuć jego serce jest jak kawałek lodu ale zawsze może liczyć na swojego najlepszego kumpla Nicolasa , który nie wie że jest inny .
Gabi - inaczej dziewczyna błyskawica ma 16 lat . Każdy kto ją dotknie kopnie prąd dzięki temu darowi może ładować telefon bez ładowarki . Jej najlepszą przyjaciółką jest Elizabeth .
Elizabeth - inaczej dziewczyna śmierci ma 18 lat . Ma dar uśmiercania , może nawet kogoś pokaleczyć bez używania przedmiotu albo sprawić że będzie chory . Jej jedynym wsparciem to Alex jej chłopak oraz przyjaciółka Gabi .
Ich celem będzie pokazać ludziom że nie chcą ich zranić a ni zabić tylko pomóc uratować ich ,oraz cały świat przed dziwnymi istotami z planet poza ziemskich które mają zamiar zniszczyć gatunek ludzki i ich planetę .
Żeby uratować ziemię muszą najpierw odszukać się nawzajem a potem zjednoczyć siły aby pokonać tajemnie istoty . Czy zdołają ocalić planetę . Czekajcie na następne rozdziały aby dowiedzieć się co stanie się z naszymi bohaterami dalej .
Do następnego rozdziału ♥ nie zapomnijcie zostawić gwiazdki
CZYTASZ
Nietykalni ♥
FantasyTo historia o zwykłych nastolatkach o niezwykłych zdolnościach . Nikt nie może ich dotknąć ani przytulić . Dla nich wszystko co żyje nie istnieje .Czy zdołają ocalić świat i zmienić swoje losy ...