het afspraakje

45 1 0
                                    

pov harry

het is 12 uur over 2 uur heb ik een afspraakje met jasmijn. ik heb er veel zin in maar ik weet niet wat ik moet gaan doen met haar, ik heb gisteravond wel veel nagedacht maar ik wist het echt niet. ik ga wel even douchen. na ongeveer 5 minuten ben ik klaar met douchen. ik loop naar mijn kast om kleren te pakken maar kan niks vinden. ik bel louis op om te vragen om advies en wat voor kleren ik aan moet doen. eenmaal louis aan de telefoon, zegt hij dat het wel leuks is om te picknicken. het is inmiddels al half 2 over ongeveer 20 minuten ga ik richting starbucks.

pov jasmijn

het was gister best wel raar ik wou de starbucks inlopen maar ik botste tegen harry op en nu heb ik een afspraakje. ik vind harry echt een leuke en knappe jongen hij heeft mooie ogen en van die schattige krulletjes. ik ken hem nog maar net en ik vind hem nu al leuk maar ik weet zeker dat hij mij niet leuk vind. ik vraag me af waarom hij aan mij vroeg of ik vandaag wat leuks wou doen, zal hij me dan toch leuk vinden? ik kijk op de klok shit het is al 5 voor 2 en ik moest om 2 uur bij de starbucks zijn, ik pak gauw mijn jas en vlieg de deur uit. ik loop snel naar de starbucks, het is gelukkig niet ver lopen want als ik op mijn mobiel kijk heb ik nog 3 minuten en ik ben er al bijna. ik zie de starbucks al in de verte ik hoop niet dat harry al lang staat ye wachten. als ik aankom zie ik harry al staan.

pov harry

ik loop naar de starbucks en ik zie jasmijn nog niet staan gelukkig denk ik bij mezelf. ik sta er nog geen 2 minuten, en jasmijn is er al. ik geef haar een knuffel en zeht dat ze mee moet komen, ze vraagt aan mij waar we naartoe gaan. dat is een verassing zeg ik. eenmaal aangekomen bij het park stopt jasmijn met lopen ik kijk haar verbaast aan en zeg waarom loop je niet verder? wat gaan we doen vraag ze? ja daar kom je zo wel achter en ik knipoog, ze bloost en loopt verder. we komen aan bij het kleedje waar alles op licht. ze kijkt me aan met haar mooie donkere ogen en ze lacht.

pov jasmijn

ik loop samen met harry naar de plek waar we naartoe gaan, we lopen in het park en ik stop met lopen. harry kijkt me verbaasd aan en vraagt waarom stop je met lopen? ik vraag alweer wat we gaan doen maar harry blijft het volhouden en zegt daar kom je zo wel achter en hij knipoogt, ik bloos en loop gauw verder. we zijn aangekomen bij de plek, ik zie een kleedje met lekker dingen.

pov harry

ik loop samen met jasmijn naar het kleed en gaan zitten. ze is echt zo mooi, ik weet dat ik haar nog maar pas ken maar ze is gewoon WOW. ik denk dat ik het maar gewoon moet zeggen. ik word uit mijn gedachtens gehaald want jasmijn zit voor mij te zwaaien, sorry ik dacht ergens aan. waar dacht je aan dan vraagt ze. ik moet je iets vertellen jasmijn. toen ik tegen je opliep bij de starbucks dacht ik echt wauw wat ben jij mooi en nu ik je wat beter ken word het gevoel wat ik voor je heb alleen maar groter. ze kijkt me aan en bloost, maar wat ik nu probeer te zeggen is ik vind je leuk. ze bloost nu nog veel meer maar dat maakt haar alleen maar mooier en schattiger. ze kijkt me aan en ik haar, ik ga dichter naar haar toe en zij naar mij. er zit nog maar 1cm tussen ons, ik kom dichter bij en druk mijn lippen zachtjes op de hare.

pov jasmijn

ik vind je leuk zegt harry ik moet blozen, harry komt dichter naar me toe en ik ga ook dichter naar hem toen er zit nu nog maar 1cm tussen mij en harry, hij plaats zachtjes zijn lippen op de mijne. als harry de kus verbreekt kijk hij mij aan, hij vraagt eil je mijn meisje zijn? en jij zegt natuurlijk ja.

als jullie hebben betaalt lopen jullie de starbucks uit en harry pakt je hand je kijkt hem aan en geeft hem een kus op zijn mond. hij vraagt aan je of je met hem mee wilt naar zijn huis jij zegt ja en jullie lopen richting zijn huis.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jul 14, 2014 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Harry StylesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu