ILK OYUN.

29 3 3
                                    

Yazim yanlislarim icin ozur dilerim sizce devam etmeli miyim ?

Alp cok yakisikli ve kasli mavi gozleriyle her kizin isteyecegi bir erkekti. Ama her ne kadar kizlar istese de Alp bi kizla uzun sure birlikte olmazdi. En uzunu da 7 saatti sanirim. Bizim tarihcinin bir kizi varmis bizimle yasit bize ondan bahsetti. Okula getirecegini soyledi. Biz de beklemeye basladik. Kizin adi Gaye'ydi. Gayet de tatli bir kizdi babasina gore. Alp'le yakinlasmalari gozden kacmadi. Birlikte zaman geciriyorlardi. Koray ve Mira ayni odada kalmaya basladi cunkuuu Gaye de bizimle okulda kalacakti. Fakat okula baskalarini getirmememiz icin diger odalarin kapilari kilitliydi. Anahtarlar ise mudurle birlikte tatildee ...

Mira ve Koray'in ayni odada kalmasini kiskanmistim. Kamer'e olayi anlatinca ben dersteyken esyalarimi kendi odasina tasimisti. Buna ne kadar kizmis gibi gozukmeye calissam da cok sevinmistim. Ben de Kamer'le ayni odaya gectikten sonra bi oda bos kaldi. Gece su icmek icin kalkmistim. Yan odadan -yani benim odam- gelen takirtilar ile odaya girdim ve karsimdaki manzara ile sadece ciglik atabildim. Karsimda Alp'in asilmis bedenini bulmustum. Bu cok sacmaydi. Boyle bir sey yapmasini gerektirecek hicbir sey yoktu ki. Cigliklarimla Kamer, Mira ve Koray hemen geldiler gordugu manzara karsisinda bayilan Mira'yi Koray tutmustu. Alp Kamer'in 1. siniftan beri arkadasiydi. Yani cani kadar severdi onu. Kamer dizlerini coktu ve ilk defa gozlerinden akan birkac yasi gordum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 25, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

HAYAT OYUNUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin