E noaptea balului , cred ca va întrebați ce s-a întâmplat la "petrecere " , pai sa va explic , când am intrat în casa , am avut un soc , Andre , fratele mai mare a lui Alex , săruta o blonda , atât de flamand și apăsat, încât am crezut ca o sa o mănânce.
Și nu cred ca aveau de gând sa termine prea curând, așa ca Alex " tuși " pentru a ne face simțită prezenta .
În final totul s-a terminat cu o blonda nesatisfăcuta, un Andre nervos , un Alex amuzat și eu o simpla victima , care a fost acolo la momentul nepotrivit, iar după ce I-am povestit lui Markus ce s-a întâmplat, acesta a ras , cum nu a mai ras niciodată, iar din câte am înțeles Andre ar fii în liceu cu Markus , acesta fiind ultimul an , dar el și Markus se cunosc doar din priviri ( dacă mă întrebi pe mine ,nici din alea, dar mă rog )
Revenind în prezent, sunt în camera mea împreună cu mama care mă ajuta sa mă pregătesc, rochia mea arata așa :Pantofii :
Iar coafura și machiajul așa :
-Arăți superb , draga mea ! Îmi spune mama cu lacrimi în ochii
-Mulțumesc, mama ! Îi spun încercând sa nu plâng și eu
-Ally, a venit Alex ! Striga tata de jos
-Vin acum ! Spun în timp ce mă îndrept spre ușa alături de mama
Alex arata așa:-Arăți...WOW!Spune Alex când ajung în capul scărilor
-Mulțumesc, nici tu nu ești mai prejos ,domnule Black !
-Atunci, mergem , domnișoară Brooks ?
-Desigur, spun in timp ce acesta îmi oferă brațul sau
-Stati ! Striga mama , sa va fac o poza !
-Sa va distrați ,copii , spune tata
-La revedere , domnule și doamna Brooks
- Paa , spun eu în timp ce ies pe ușa
Când mă urc în mașină, primesc un mesaj , e de la Markus, când îl deschid văd poza făcută de mama sub care scrie:"Arăți bine ,surioara , la ora 00 ești acasă ,da ? "
Pufnesc în ras
"SIGUR , AI VREA TU ! " îi trimit eu înapoi
-După 15 min-
Sala arata grozav , totul e grozav, eu arat grozav, Alex la fel , chiar dacă nu ar fii fost primul băiat pe care l-as fii ales sa vin aici e bn , sincer e perfect , noi suntem perfecți, totul e PERFECT !!!
CITEȘTI
De ce , TU ? /Finalizata/
Teen FictionCând viața iti da lamai , faci limonada ! Dar când îți dă un băiat arogant și afemeiat,ce faci ? Îl refuzi sau mergi mai departe cu acest joc ? Veți afla citind cartea , acel afurisit de destin, mereu intervine când nu trebuie... Volumul 1- De c...