Evet bildiğin ne diyeceğimi unuttum.''efendim.''demesiyle irkildim.
''dün bana yardım ettin ya.?!''
...
Öböndöm bönö mö dödön sön şömdö.Bön rösmön öközmöşöm.Şöön çök ölömlö diye konuştu iç sesim.Allahını bi sus ya.Konuşmayı bilde gel.Zaten rezil oldum.
Güldü.
Aferim,çok güzel.Çocuğu da kendine güldürdün ya.
-Önemli değil.Dedi tekrar ve kulaklıklarını taktı.DANGALAK.
Mal gibi baka kaldım.Buda neydi şimdi.O kulaklıklar kulağında yapışırda çıkmaz,tamam mı?Bir çift laf bile edemiyoruz.Şuan kendimi çok ezikledim ve hala çocuğa bakıyorum.Ne yapacağımı bilemedim.Mırıldanarak''teşekkür ederim.''dedim.Ve ne olduysa bir anda bir boşluk oluştu içimde.Olur mu size de öyle.Neyse boşverin,önemi yok.Sadece sırtım kamburlaştı,bi şey oldu yani anlam veremedim şuan.Lütfen tuhaf bakma.Oluyor arada bir.Gözlerim neden doldu.Neden?Uyumuş numarası yapmaktı en iyisi.Durduk yere ne bu böyle.Saçmalık.Sanırım böyle olmamın sebebi...
OHAAA YA!!!!Ben şimdi ciddi ciddi uyuya mı kaldım?Aha harbiden de uyuyakalmışım.Öyle bir panik oldum ki herkes bana baktı.Çocukta yok.Yaşlı bir amca var.İnsan bir giderken uyandırır,bu ne?Acaba nasıl geçti?Üstüme basmamıştır herhalde.Ya bu amca nasıl yanıma oturdu?Lan ben ne düşünüyorum.
-MUMUŞ KAAAPTAAĞĞĞN KAPIYII AÇ!!!!diye bağırmamla,sesi tiz olan ön taraftan bağırdı(mumuşum)
-TERBİYESSİİZ SENİİ.ORAYA GELİRSEM GÖRÜRSÜN SENİ DE,MUMUŞ...
Kapı açıldı.Onun çenesini şimdi hiç dinleyemezdim.Ah!Az kalsın düşüyordum.Dur bir dakika.Ben nerede indim ki şimdi.Allahım resmen gündüz vakti kayboldum.Yolda mal gibi kaldım.Buda neydi ya.Böyle gün olmaz olsun.Ölsün böyle günler.En iyisi geriye dönmek.Bugün okul yaş.Eheh :D.Gülme aptal.bildiğin kayboldun.Offf ooff.Bir daha bok uyurum arabada.Dalmazdım da bu kadar.Sadece gözlerimi kapatırdım.Her neyse başımın şuan çaresine bakmam lazım.Arayacak arkadaşım dahi yok.Çünkü kontör yok,çaldırmakta yok.Tamam tamam şaka.Bildiğiniz evet arkadaşım yok.Bu durumdan da şikayetçi değilim.Çünkü kullanıyorlar ve fazla açıklama yapmama gerek yok.Bİr kaç kişinin numarası var ve ödev vs.için konuşuyorum Asla gelmezler.Ooooff.Nolucak şimdi dememle kaldırıma oturdum.Bayağı da bir yol katetmişim.Bir köprü görsem,karşı tarafa geçip binip gidicem fakat hep bariyer. :'(.Su içeyim bari.Şu ekmeğide iyi ki yapmışım he.Yoksa boku görürdüm.Bağcıklarım açılmış.Oyüzden düşcektim demek ki.Dur bağliyim dedim ve gözüme bir kağıt yerde ilişti.Lan böyle şeyleride çok merak ederim hea.Aşk meşk falan süper oluyor.Bir de gereksiz bir şeyse...bu ne yaa.Almamla atmam bir oldu.Zaten böle şeyler başıma gelmez biliyorum.
Bir okul gördüm orda.Nasıl koşuyorum nasıl koşuyorum.Dilim dışarda resmen.Bir okula sığınacağımıda bilmiyordum.Görevli bir amca vardı.
-Amca fasa fiso fasa fiso fasa fiso fasa...
Amca da''Kızım bak şimdi sen geç bir otur şuraya sonra fasa fiso fasa fiso fasa..aileni arayalım mı?
-Çok iyi olur dedim.Dedim demesine de.Benim aklıma neden ailem gelmedi?
-Al kızım annen telefonda.
Oha lan çocuğa bak hele.Vay ya okula bak çocuğa bak.Çok cixsde birde yüzünü dönsende görsek hani.
-ALOOOO.ABENNDAAAM.KIZIIIIM...
-Alo anne...gelip beni alır mısın?
.....
Oh çok yoruldum nasıl bir gündü bu böyle ya.Ne oldu,ne yaşadım derken nefessiz kaldım.Maksimum şeklinde yatağa uzandım.Telefona uzanacak halim bile yoktu.Bildirimler bir bir geliyordu.Gözlerimi yavaşca kapadım ve bir dakika.
O bere.
O okul.
Ama bir dakika ya.Nasıl?
O çocuk muydu yoksa?!
EĞER BİR EKSİĞİM BİR YANLIŞIM YADA BİR İSTEĞİNİZ VARSA SÖYLEYİN LAN.BURAYA GELEN ELLERİNİZİ SEVİYORUM :***