1. FEJEZET

21 2 4
                                    

Sans az utcán sétálgatott, és fütyörészett is. A papucsa hangosan klappogott a betonon, a fülében egy zene ment. Minden tökéletesnek tűnt. Tűnt, mert pár másodperc múlva a zene átváltott.

It's a beautiful day outside. Birds Are singing, flowers are blooming...On these days, kids like You....SHOULD BE BURNING IN HELL.

-Miért csinálod ezt?- fogta a fejét Sans, majd egy könnycsepp gördült le az arcán.

-Én csak a legjobbat akarom neked!-mondta a sötét árny, és körülölelte Sanst.

-Hagyj békén! Ne, ne! NEEEE......

Sans riadtan kirántotta a füléből a fülhallgatót, és lihegett. A homlokán izzadságcseppek gyöngyöztek, a szíve a bordáit verdeste. Gyorsított léptein.

°°°

-Papyrus!-tört be az ajtón Sans. A látványra, ami elé tárult, nem tudott nem mosolyogni.

A kanapén ült a Papyrus, Undyne és Alphys. A tévén valami Call Of Duty szerű játék ment (lehet, hogy az is volt), Papyrus izzadt, de rettenetesen vigyorgott, és minden másodpercben üvöltött, a kontrollert csapkodta. Undyne ölében Alphys ült. A királyi őrség vezetője éppen szerelmét tanította a csalókódokra, és úgy tűnt, bevált, mert Paps ordított.

-UNDYNEEEEEEE!- csapta az említetthez a hófehér kontrollert.

-kóstolgatsz jóbarát? Leverlek, mint vak a poharat!- fenyegetőzött Undyne.

-Ne veszekedjetek!- dadogta vékony hangon Alphys.

-Paps!-dugta zsebre a kezeit Sans.

A kisebbik csontváz-testvér odament a bátyjához, majd megölelte, ami elég fura volt, hiszen Sans akkora volt, mint egy nagycsoportos óvodás, Papyrus pedig a két méretével örülhetett, hogyha Torielékhez mentek, nem verte le a lámpát. A vörös sála ott himbálózott a nyakában, öltözéke kiegészült egy fehér, bojtos sapkával.

-Papyrus, láttam!- pislogott riadtan Sans.- láttam, árnyék, halál, árnyék, visszajön, Sans, Papyrus, halál, halál, halál, visszajön, sötét....-hadarta Sans.

De ekkor megint megtörtént. Kéken kezdett el villogni a szeme, s torokhangon mondogatta egymás után a szavakat. Rettenetesen ijesztő volt, még a bátyjának is el kell ismernie.

Halál, halál, halál

Vérvérvér

-Mi van vele, Paps?-Állt fel a kanapéról Undyne, majd biccentett Sans felé.

-Nyugi, tesó, itt vagyok!-tette Sans vállára a kezét Papyrus.

-Meghalsz!-lökte el magától Papyrust.- MIND MEGHALTOK!

-S....Sans?-cinnyogott riadtan Alphys.

-Te leszel az első!- üvöltött szegény tudósra az idősebb testvér.

SötéTSégSötétÁRnyÉJSZAkaHalál

-HOGY MERSZ ÍGY BESZÉLNI VELE?-Rohant Sans felé Undyne dühösen. Bele is vert volna egyet az arcába, ha Paps nem fogja le. -ENGEDJ EL!-ficánkolt erőszakosan.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 23, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

WorldtaleWhere stories live. Discover now