Yanaklarım göz yaşlarım yüzünden ıpıslak olmuştu.Hava soğuktu.Ceketime iyice sarıldım.Hala inanamıyordum Owen'ın benden ayrıldığına.Birde bana sarfettiği sözler bana benim onun için önemsiz olduğumu söylemesi kalbimi bin parçaya ayırmıştı.Düşünmüştüm...bana aşık olduğunu düşünmüştüm.Benim onu sevdiğim gibi onunda beni sevdiğini...Fakat o sadece gönlünü eğlendiriyormuş.Bu düşünceler kafamın içinde dolanıp dururken; telefonumun çalmasıyla irkildim.Edward arıyordu.
-"Nicole, pardon neredesin? 5'te ödev için sözleşmiştik.Saat 6'ya geliyor."dedi Edward
Lanet olsun! Matt çok önemli birşey konuşmamız gerektiğini söylediğinde Ed'i
ve ödevi unutmuştum.
-"Ah, çok üzgünüm.Yarım saate oradayım Edward."dedim mahcup bir ses tonuyla.
-"Sesin kötü geliyor iyi misin?"dedi
"Evet, iyiyim.Birazdan görüşürüz."diyip telefonu kapattım
*************
Edward'ın evinin önüne gelince cekettimi eĺerimle silkeledim.Kapıyı çaldım çok geçmeden kapı açıldı.Gülümsedim.O da bana gülülmsedi.Üstünde turuncu çok kalın olmayan bir kazak ve bir jean vardı.
Turuncu saçları her zamanki gibi dağınıktı, yanakları pembeydi; güzel dudakları ise çok şirin gülümsemesini sergiliyordu.Özür diledim ve içeri geçtik evleri güzel ve tatlıydı.
-"Ailen evde yok mu?"diye sordum meraklı bir ses tonu ile.
Der demez pişman oldum.Yüzünü hüzünlü bir ifade kapladı.Dudaklarını ısırıp başını öne eğdi.Yüce Tanrım gerçekten süzme salağım.
-"B-ben ne kadar aptalım.Gerçekten çok üzgünüm Edward."dedim kelimelerim pişmanlık doluydu.
Burukça gülümsedi.
-"Önemli değil Nicole.Hadi ödeve başlayalım ."dedi konuyu hemen kapatmak istiyordu.Kitaplarını getirdi, bende kitapları çantamdan çıkarıp masaya koydum.Ve Tarih ödevine başladık
*************
Ödevimize yoğunlaşmış iken.Telefonum çaldı arayan annemdi.Özür dileyip masadan kalktım.Telefonu açtım.
Gitmem gerekiyordu annem beni eve çağrıyordu.
-"Edward annem beni eve çağrıyor Üzgünüm gitmeliyim geç oldu."dedim ve gülümsedim.
Başıyla onayladı ve gülümsememe karşılık verdi.Kitaplarımı almak üzere masaya adımlamışken halıya takıldım.Dengemi sağlayamayıp Edward'ın kucağına düştüm.Sırtımı yakaldı.Yutkundum.Nutkum tutulmuştu.Gözleri...çok güzellerdi.Edward da benim gözlerime bakıyordu, sırtımdaki kolu beni iyice kavradı.Gözleri gözlerimden dudaklarıma kaydı.Elleri yanaklarımı okşadı.Sonrada baş parmağı ile alt dudağımı okşadı.Olanlar...çok ama çok farklı hissettirmişti.Daha önce hiç hissetmediğim şeylerdi.Dudağımı okşayan ellerini tuttum.Onu öpmek istiyordum.Ellerini tekrar yanağıma yerleştirdi.Ve dudaklarıma doğru yaklaşmaya başladı.
************
Arkadaşlar bu benim ilk hikayem.Lütfen yorumlarınızı ve tavsiyelerinizi eksik etmeyiniz.Yeni bölümü yakın bir zamanda yazmaya çalışırım.