Som tu s ďalšou súťažou, lebo sa nudím a už dvaja ľudia ma o ňu poprosili :D
Tentokrát by som chcela ako tému zvoliť niečo nevšednejšie... Premýšľala som dlho (necelú minútu :D) a nakoniec som zvolila tému Citáty.
Pýtate sa, "joj, čo to má tá Babu s tými citátmi..."? Mám ich rada <3
Čo má cover obsahovať?
~ názov (citát)
~ postava (nie je povinná)
~ ľubovoľná atmosféra, podľa toho, aké pocity vo vás vyvoláva vybraný citát
~ vaše meno a meno toho, kto citát vytvorilAby som upresnila, ako má cover vyzerať, uvediem príklad.
Vyberiem si citát. Dajme tomu, It's better to burn out than fade away od Kurta Cobaina. Vyberiem si jedno-dve slová, ktoré sú v tomto citáte také dôležité, takže napríklad BURN OUT a FADE AWAY (lol fakt dve slová). Tieto slová dám veľkým písmom, alebo proste výraznejšie, zvyšok citátu bude výrazný menej.
Na obrázok dám niečo, čo s citátom SÚVISÍ, takže logicky to nebude Ariana Grande na koncerte, ani Ken, ktorý žiada Barbie o ruku. :DAby som uviedla príklad, tu je cover, ktorý som zbúchala narýchlo a dúfam, že vaše budú lepšie :D

Ako sa prihlásiť?
Stačí, keď sem do komentárov napíšete, že sa chcete zúčastniť a najlepšie bude, keď označíte ešte niekoho kto by sa rád zapojil :)Podmienky a pravidlá:
~ nepoužite na cover citát, ktorý som použila ja
~ cover robte s rozmermi 512×800, čo sú rozmery presné pre wattpad covery
~ ako vždy vás čaká môj názor na váš cover, takže sa neurazte, keď nevyhráte, alebo vám niečo vytknem. som len úprimná.
~ vaše súťažné práce mi posielajte na mail babuwixx@gmail.com, do predmetu napíšte CONTEST a vaše meno na wattpade + do správy napíšte, v akom/ých programe/och ste tvorili tento cover.
~ covery zaslané po termíne neberiem do úvahy!
~ termín nebudem predlžovať ani skracovať.
Prihlasovanie trvá do 1.10.2017. Keď vám na komentár, či sa môžete prihlásiť neodpoviem do ukončenia termínu prihlasovania, znamená to, že je už veľmi plno, alebo som ho nevidela a v súťaži NIE STE, preto budem vaše maily s coverom ignorovať, nech je hociako pekný.
Covery zasielajte do 10.10.2017. Je to dosť času na premýšľanie a tvorenie, určite to neodfláknite :) Ja sama tu od 29.9. do 1.10. nebudem, takže preto je to takto :) ak náhodou potom všetci pošlú covery skôr, tak môžem aj vyhlásenie vydať skôr, lebo načo čakať :))
Ceny sú:
1. miesto: follow, 3 úprimné komentáre na vaše tri príbehy, ktoré ma zaujmú (+ vote keď sa mi budú páčiť)
2. miesto: follow, 2 úprimné komentáre na vaše dva príbehy, ktoré ma zaujmú (+ vote keď sa mi budú páčiť)
3. miesto: follow, 1 úprimný komentár na váš jeden príbeh, ktorý ma zaujme (+ vote keď sa mi bude páčiť)
Ostatné miesta získavajú 5 votes na nimi vybrané príbehy (môžete si to aj rozdeliť, napr. 3 votes na jeden príbeh, 2 voty na druhý, atď.)
...
To je snáď všetko. Teším sa na vás! ^^
ВЫ ЧИТАЕТЕ
COVERS | babu prye • zatvorené
Разноеnapriek všetkým prísloviam typu "nesúď knihu podľa obalu" je cover to prvé, čo si všimnete a to hlavne tu, na wattpade. ak chcete coverom zaujať a odlíšiť ho od príbehov s obalom vyrobeným vo wattpad editore a sami ho vyrobiť neviete, jedna z altern...