"בוקר טוב לך" אגם העירה אותי בשנתי.
"בוקר אור"החזרתי לה בחיוך מזוייף ושמתי את הכרית שלי על ראשי.
אגם זאת חברת ילדות שלי,היא תמיד הייתה לצידי כשהייתי צריכה אבל היא לא התעסקה בחיי הפשע שלי,זה נותר מחוץ לתחום שלה.
"יש לך היום ראיון עבודה" היא הורידה ממני את השמיכה ונתנה לגוף שלי להתגלות אל המזגן הקפוא שבחדר.
אחרי כמה דקות נכנסתי להתקלח ,התבשמתי בבושם של קוקו שנאל שרום קנה לי שנה שעברה.
לבשתי שמלה הצבועה בורוד קריסטל וסניקרס לבנות,הסתרקתי ועשיתי מחליק ,התאפרתי ויצאתי מהבית."אז קוראים לך אמילי וויליאמס"קולה הצרוד של מנהלת חנות הבגדים נשמע במשרד.
"הפושעת" בלעתי את רוקי.
"תראי ,אני מנסה לפתוח דף חדש ולהתחיל לעבוד,אני מבטיחה לך במאה אחוזים שיעלו לך מספר הלקוחות אם אני יעבוד כאן ,אני יודעת שהחנות שלך פחות מצליחה"מלמלתי את מה שעבדתי עליו בבית.
"את לניסיון פה שבועיים,אם את מצליחה להרים לי את העסק את עובדת קבועה "היא אמרה והושיטה את ידה להסכם,הושטתי את ידי ולחצנו את ידינו.
"עוד משהו"היא אמרה לי כשהתרוממתי מהכיסא.
"כן?"שאלתי.
"את מפסיקה להתעסק בפשע"היא אמרה,הינהנתי ויצאתי מהמשרד.אגם: נו איך היה?
אמילי:הלך טוב,אני לניסיון שבועיים
אגם: יופי חיים שלי,תני לה סיבה להעסיק אותך❤הפלאפון צילצל ,הוצאתי אותו מהכיס שלי 'רום"הקראתי במילמול.
"הלו"עניתי בכעס.
"אני חייב ממך טובה"הוא אמר בלחש.
"מה?"שאלתי בגילגול עיניים,עוד פעם הוא מנצל אותי.
"אני רוצה שתאבדי את הבתולין שלך היום ,הבטחתי ליהודה פול שאני יביא לו רקדנית ליווי והיא הבריזה לי ,הוא מאיים על חיי,בבקשה תגיעי למאפיה שלו" הוא אומר לי בזריזות ובשקט.
"אתה חוצפן,אתה חושב שעל מישהו שאני אוהבת אני לא יאבד את הבתולין ולאיזה מאפיונר בן אלף אני יאבד?כי אתה טועה"אמרתי בכעס.
"את מבינה שהוא מאיים על החיים שלי?"הוא שאל ועצמתי את ענייני בחוזקה.
"תקשיב אני פתחתי דף חדש ואני לא מתעסקת בפשעים יותר"אמרתי והוא צחק בזילזול.
"את יודעת שהמאפיה שלנו תרדוף אחרייך?"הוא זילזל בי.
"אני עשיתי את שלי מזמן מותר לי לעשות מה שבא לי בנוגע לזה"אמרתי בצחוק ושמעתי אנחת ייאוש.
"עדיף לי שתמות אחרי מה שעשית לי אתמול"אמרתי לפני ששקלתי כל מילה שיוצאת מפי.
"היא עוד מעט תגיע"שמעתי את רום שדיבר כנראה אל יהודה פול.
ניתקתי את השיחה והתנשפתי.אני חייבת לעזור לו."הלו,סיוון?"אמרתי במהירות.
"כן?"היא נשמעה לחוצה.
"את חייבת ללכת למאפיה של יהודה פול,להיות הזונה שלו"אמרתי בחשש.
"למה?"היא שאלה בצחוק.
"מאיימים על החיים של רום ואת לא בתולה "אמרתי לה והתאפקתי מאוד לא לבכות.
"רום?הוא בסדר?"היא שאלה בחשש.
"הוא יהיה בסדר אם תעזרי לו"אמרתי לה בלחץ.
"טוב"היא אמרה וניתקתי את השיחה.
לא עמדתי בלחץ הזה ,הדמעות פשוט החלו לרדת.הודעה:
יש לי חברה שכותבת ספר ממש מוצלח.אשמח אם תדפדפו בו ותתרשמו בו ולא רק בגלל שהיא חברה שלי ,הסיפור באמת מהמם👌
YOU ARE READING
A criminal mind
Actionנערה בשם אמילי ,מגיעה מאמריקה ,בעלת ניסיון בכל הנוגע בסמים,גניבות,רציחות .. כשהיא מגיעה ,היא מובלת היישר אל הכלא המחוזי בישראל(אני ממציאה פה הרבה דברים**) . בכלא היא מכירה אנשים חדשים ,שומעת סיפורים משונים ומחליטה לעבור שינוי. זה מהלך די קשה מלעבור...