Všichni jsme přemýšleli nad názvem všech songů . Nakonec jsme se rozhodli na následovném :
Intro : body language
1: criminal mind
2: rustic pictures
3: tricel of blood
4: wounded man
5: skin was bone
6: replay mode
7: dark soul
8: lost in labyrinth
9: failure
10: black forest
11: Last warining
outro: Burning death
Začali jsme vymýšlet obal alba . Všechno šlo až podivně lehce . Věděli jsme že se něco musí p*srat protože přece jen nikdy nic nejde tak lehce a když už jo tak jen ze začátku . Ale nic se nestalo . Natt screamy na outru dohnala k dokonalosti a to jich bylo hodně .Eskel si nic nepohmoždil ani nezlomil....Což je co říct.Chvíli jsme ještě nahrávali a když jsme zjistili že už je 10 večer tak jsme se všichni rozešli domů. Už jsem se blížila domu když jsem uslyšela mužský hlas :,,Nazdar ! Co tu tak pozdě děláš Petro?" Zmrzla jsem hned po tom jak řekl moje jméno. Nevěděla jsem kdo to je a tak jsem se jen pomalu otočila s vyděšeným výrazem . Uviděla jsem Deana , kámoše ze střední. ,,No jsem na cestě domů.Co tu děláš ty?" řekla jsem. ,,Jen tak se procházim" řekl a nahodil pohled kterým odzbrojil všechny holky na střední..Kromě mne. ,,Nechtěla by si semnou jít zejtra na kafe ? Jelikož mě zajímá co se událo za tu dobu co jsem s tebou nebyl v kontaktu." Řekl a já odpověděla :,,Proč ne ? Tak zejtra ve 4 ?" zeptala jsem se. ,,Klidně , tak zejtra nazdar. " Řekl a rázným krokem odešel ze světla pouliční lampy....Chvíli jsem ještě zírala do noci jelikož jsem nevěděla proč je zrovna tady a co v tomhle městě dělá.
Nakonec jsem se otočila na podpatku kožených bot a odešla domů. Když jsem šla spát tak jsem začala uvažovat o všech možnostech co by tu Dean mohl dělat.Možná si tu našel práci , ale to by mu nebylo podobný jelikož se mu nikdy nechtělo pracovat . Takže jedině že by tu měl přítelkyni.Další den
Ve 4 jsem čekala na Deana v jediný kávárně která je v městě . Po chvíli už jsem si myslela že na to setkání zapomněl nebo jsem včera měla halucinace jelikož se vůbec neobjevil. Už jsem chtěla zaplatit když se otevřely dveře a Dean vešel dovnitř kavárny.