58 2 0
                                    

Sista skoldagen, sen sommarlov. Kyle stod framför spegeln i sitt rum. Han hade på sig en blå och vit jack and jones skjorta och ett par jeans skjorts. Han granskade sig i spegeln, hans blonda hår låg perfekt och ögonen var blåare än vanligt. De var en stor dag inte bara sommarlov utan nu var de dags för gymnasium efter sommaren. Han hör hans mamma ropa nedanför att Jace väntar där nere. Jace är hans bästavän och dom har kännt varandra hela livet. Han springer ner för trappan och möts inte bara av Jace som står i hallen utan jace pappa och syster med och Kyles mamma stod också klar, "Kyle skynda dig vi är redan sena." säger hans mamma

Han tar snabbt på sig skorna och dom går ut. Jace syster är ett år yngre än dom. Jace och hans syster Rebecca går och pratar vid hans sida. Han lyssnar inte riktigt på vad dom pratar om. Han kollar på Rebecca som har en vit klänning utan axelband. Hennes blonda lockiga hår hänger ner över axlarna. Hon märket att han kollar på henne och hon ler mott honom. Kyle rodnar och kollar snabbt bort. När dom är framme i skolan så sätter sig dom ute på stolarna på skolgården, dom var sena så dom hade redan börjat dela ut 8ornas betyg, På deras skola så satt alla ute på skolgården och när ens namn ropades upp så hämtade man betyget och så var de sommarlov. Skönt att dom missat rektorns tråkiga tal som hon har varje år. " Isabella Carter" ropar rektorn, en brun hårig flicka går upp på scenen och tar emot betyget."Rebecca Aften" Hon går upp på scenen och tar sina betyg och kommer och sätter sig hos dom igen. Hon sitter mellan Jace och Kyle. Hon öppnar betygen och han ser att hon har fått alla A. Rebecca är helt perfekt i allt, inte bara skolan utan hon har världens finaste utsende också. Oj så där kan han ju inte tänka om sin bästaväns syster, men hon är verkligen fin. Rebecca puffar till honom "Dom har ropat ditt namn nåra gånger nu". De var inte första gången han tänkte på nått och så glömde han resten av världen. " Kyle Eden kom upp på scen nu!" Han ställer sig upp och springer upp på  scenen. Äntligen kom du skrockar rektorn.  Han sätter sig på sin plats och öppnar betygen. Han har fått flest B men några A också. De förtjänar han efter allt pluggande. Medan han kollade på sina betyg så har Jace renad hämtat sina. Han behöver inte ens fråga vad han fick, precis som hans syster så är han också helt perfekt. Dom bestämer sig för att gå hem till Jace allihopa. Så dom börjar gå, Jace bor i en fin villa precis vid stranden. Jace pappa och Kyles mamma slår sig ner i soffan och "ungdomarna" går upp på Jaces rum. Jaces mamma dog i en bilolycka när dom var 5år och Kyles pappa sitter i fängelse för mord. Kyle vet att de inte bara är ett och han vill verkligen inte veta hur många hans pappa har mördat.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 27, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

♥Where stories live. Discover now