Sabah olmuştu. ve karnım ağrıyordu. az sonra bale dersim vardı. bale dersimden sonrada nişancılık dersim vardı. hemen sıcacık yatağımdan kalktım ve giyindim....pembe pabuçlarım, pembe mayom, ve özel mor eteğim. Ahh!! annem herşeyimi pembe istiyor! ama ben pembeyi sevmiyorum. ben moru seviyorum. mor; dostluk, şans, değer, özel kişi!!! neyse bale hocası içeri girdi. ve her zamanki gibi bana bakıp güldü. bu kadının derdi ne??
ADI: marylin Hocs
MESLEK: bale eğitimi özel öğretmeni
YAŞ: 36
Bale dersinden ni hayet çıktım. ve annem odama girip bana ağlayarak dediki:
- Gitmeliyiz!
+ ne!! nereye? neden?!!
- Bak hayatım, sen doğduğundan beri burada yaşıyoruz.
+ evet. Bunu biliyorumda neden gideceğiz??
- Biz değil, ben gidiyorum!!!
+ ne!!! hayır hayır gidemezsin. Sen sen...benim annemsin.....hayatımın en değerli varlığı..
- Malesef gidiyorum tatlım. Bunu sana yaptığım için özür dilerim..
Ağladı çıktı annem. Bende odamdaki bütün fotoğrafları yaktım...annemle olan fotoğrafları. neden diye sorarsanız...o, o beni bırakıp gidiyor! daha 16 yaşındayım. evet bir babam ve bir ablam var. Ama yinede ben annemsiz yapamam! ağladım, ağladım evet ağladım!! ben hiç bir zaman, hiç bir nedenle ağlamazdım. çünki ben güçlüyüm, ben bir prensesim. bunu biliyorum. asilim özelim ama yinede bir kalbim var. keşke annem bana ingiltereye git dediğinde onu dinleseydim. ve gitseydim. en azından şu an annem yanımda olur ve hiç yanımdan ayrılmazdı..
Ben 16 yaşında bir prensesim. asilim, özelim, güçlüyüm, özgürüm, kendime güvenim var ve asla yalan söylemem. ben bir prensesim bundan övünmüyorum. ben özgürüm. ben hiç bir zaman ağlamadım!! çünkü ben güçlüyüm..BEN BİR PRENSESİM!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Bir Prensesim
ChickLitBen bir prensesim. Ben güçlüyüm, korkusuzum özgürüm. Hiç bir şey beni korkutamaz. Ben bir prensesim asilim özelim. Ben bir prensesim değer veririm halkıma, gerekirse verdiğim değeri almayıda bilirim!! =>>>