Berbat bir gün

230 10 4
                                    

  Annem gitti, sevgilim benden ayrildi, arkadasimla kustum!! Niye bunlar hep  benim basima geliyor?!! keske hic dogmasaydim....ben istemedimki boyle bi hayati, sanki hersey uzerime uzerime geliyor! sanki cok onceki degerimi ailem vede dostlarim tarafindan kaybetmis gibiyim. niye?! 

 Sevgili Günlük,

Bu gün moralim çook bozuk. az sonra yeni okuluma gideceğim!! evet! birde bunlar yetmezmiş gibi beni koleje yazdırdılar! neymiş; geleceğim parlak olsun diye zorunluymuşum. evde eğitim al diyen sanki benim!! evde eğitim almadan önce ben babama dedimki '' ben evde değil normal bir okulda normal bir öğrenci olmak istiyorum.'' ama yook. neymiş babam kararları verir annem onaylar kardeşim için uygunsa benim içinde uygunmuş!! bi kere küçük olan o!! 

 Hemen giyindim, saçımı taradım, makyajımı yaptım, birşeyler atıştırdım, yanıma birazıcık para alıp kuaföre gittim. saçıma fön çektirdim ve limuzinimi bekledim, ama yarım saat geçti hala gelmedii! bende babamı arayıp sordum '' baba!!!!! limuzinim hala gelmedi!!'' oda ''biliyorum hayatım. bu gün izindeydiler. bu yüzdende okul servisinle gideceksin.'' bende telefonu yüzüne kapatıp bi banka oturup ağladım tabii makyajımda aktı!! tam o sırada okul servisi geldi, kapısı açıldı. dıştan bakılınca idare ederdi ama içi bi ayrı cehennem!! herkes düzensiz!! bi kadın bana servisin içinden çıkıp ''hadi kızıım ne oyalanıyosun kaldır koca götünü'' dedi!! bende ona ''görmüyosun makyajım aktı. ve şimdi temizlemeyip yeniden de tazelemezsem bertab olurum. hem sen kendi popona bak!!'' o sırada bütün herkes bana baktı. ilk defa yasak argo kullandım. sanırım bu kolej olmayan bi normal okulun etkisiydii. servisteki kadın üzerime üzerime yürüyüp ''benimle böyle konuşamazsın'' dedi. tabii bende ona '' sen konuşursan bende cevabımı veririm!!'' oda bana sinirli sinirli ''sen kim oluyorsunda benimle böyle konusuyorsun?'' dedi. bende övüne övüne '' ben roberto prescat'ın kızı prenses maria prescat!'' kadın gülümseyerek '' özür dilerim hanımefendiciğim. lütfen bu durumu babanıza söylemeyiniz.'' dedi. o sırada kendimi tutamayarak bi gülme krizi mağsumu olmuştum!! kadında ''okula geç kalacağız prenses maria. lütfen'' diyerek servisi gösterdi. bende ''şaka yapıyosun herhalde!'' dedim. oda imalı bi şekilde suratıma baktı. bende ''tamam tamam ama bi şartık var ön koltuk!'' dedim. öne doğru ilerledim ve sarışın, güzel, asil ve BENCİL bi kız bana ''burası benim yeriim şekeriim'' diye yavşadıı ayy özür dileriim argo kullanmak istemedim. baştan saralıım. ''burası benim yeriim şekeriim'' dedi. bende ona '' o zaman artıık beniim!'' diyerek onu ittirdim. ve direktman yerii öptü!! ahahah hayatımın en güzel anıydıı. bana baktı ağladı üzerime yürüdü ve kadın onun kulağına ''o roberto prencat'ın kızı maria prescat'' dedi. ve kız gülümsedi sonra yine kızgınlaştı ve arkaya doğru ilerledii. ve servis doğruuca okula doğru gittii!!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 11, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ben Bir PrensesimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin