Cand , dintr-odata telefonul a sunat. Pe eran scria numele lui Fede si un mesaj la el .L-am deschis repede : "Hey Ami..mhh..ce faci diseara?"...si apoi eu i-am raspuns : "mm nu stiu..de ce ?"..Am asteptat ceva timp pana sa-mi vina mesajul inapoi , asa ca am adormit. Era ora 7:30 p.m. cand m-am sculat din somnul placut , si am vazut ca Fede imi trmisise-se un mesaj aproximativ acum 2 ore."Atunci diseara pe la 8 asa trec sa te i-au cu masina , ca ieseam cu Dragos in ora si el invitat-o si pe Alice , si le-am zis ca o sa te chem si pe tine ca ma plictisesc doar cu ei , sti tu , ei nu prea vorbesc mult ."Imediat dupa c am terminat de citit mesajul m-am dus repede pentru a ma pregati , si nu mai aveam asa mult timp.Mi-am facut un dus , mi-am ales hainele , un tricou cu colturi si spatele gol , negru simplu , o pereche de blugi , si o pereche de bascheti cu platforma si ei negri si simpli.Parul mi l-am indreptat cu placa.Mi-am facut un machiar simplu : o dunga micuta de tus , rimel si o nuanta de roz placut pe buze.
"DING DONG" se aude usa.
-Mama poti sa deschizi !
Cand mama nu a raspuns mi-am dat seama ca eram singura acasa , asa ca am coborat repede la usa.
-Hey buna ! ii zic eu lui Fede zambindu-i.
-Hey , esti gata ?
-Da , doar lasa-ma sa urc sa-mi iau geaca si geanta.
Am fugit repede si mi-am luat geaca din piele cu tinte si plicul unde aveam telefoul , bani , cheile de la casa, si un luci ed buze.
Cand am coborat am observat ca Federico nu mai era la usa , ma astepta in masina .Avea un BMW negru si lucios.
Am deschis usa masinii ca sa intru si m-am pus pe locul din dreapta in fata.
-Deci , unde mergem ? l-am intrebat eu entuziasmata.
-Pai la "Sweet Caffe" , acolo ne asteapta Dragos cu Alice.
-Ok, i-am raspuns eu scotand telefonul din buzunar ca sa o sun pe mama sa ii spun unde ma aflu.Era foarte ciudat , nu raspundea , iar ea de obicei are telefonul in mana , sau cel putin aproape de ea, asa am decis sa-i trimit un mesaj : "Hey mama , vezi ca am plecat cu Alice in oras , nu cred ca intarzii mult. "
Lui mama nui place sa umblu cu baietii , de aceea nu i-am spus ca sunt cu Federico.
In scurt timp am si ajuns la local , unde am intrat cautandu-i pe Alice si Dragos.Ei stateau la o masa unde vorbeau.Hmm..nu se sarutau , foarte ciudat.
-Hey , in sfarsit ati ajus! comenta Dragos.
In timp ce ne-am asezat si am comandat 2 racoritoare Alice ne-a propus ceva.
-Ce zice-ti , dupa mergem in club !
Cand toti au aprobat , eu am stat putin pe ganduri.Nu eram genul de persoana care iese mult , si cand ies nu stau mult.
-Nu stiu ce sa zic , nu prea vreau , am spus eu lasandu-mi capul in jos.
-Hai Ami! ma incurajeau Alice si Dragos , in timp ce Federico im lua apararea.
-Lasati-o in pace, daca nu vrea sa mearga nu o obligat,ea alege nu voi! dandu-mi un zambet larg.
-Merg cu o singura conditie , nu stam mult!
-Ok , atunci hai sa mergem ! a adaugat Dragos.
Am platit si am plecat.Eu mergeam cu Fede si cei doi indragostiti impreuna , asa cum am si venit.
In scurt timp am ajuns la cel mai apropriat club , unde muzica se auzea de afara in timp ce cladirea se misca.
Cand am intrat Alice cu Dragos s-au dus sa ia racoritoare,in timp ce eu si Fede am ramas singuri.
El ma luat de mana cu curaj si sa uitat la mine cu un zambet atat de perfect.Nu intelegeam de ce , dar apoi el mi-a dat o scuza "ca sa nu te pierd prin multime" , adevarul era ca erau destule persoane , dar nici chiar asa sa ne pierdem prin multime si sigur asta nu era adevaratul motiv , dar am lasat-o asa.
-Hopa , un nou cuplu in grupul nostru , a spus Dragos cu un ranjet pe fata.
-Nuuu , nu e adevat , nu suntem impreuna , am adaugat eu repede.
Adevarul e ca nu m-am gandit niciodata ca eu si Fede am putea forma un cuplu , pana in acel moment.
-Eu cu Ami ne ducem sa dansam , in caz de ne pierdeti sunati !
In acel moment nu am apucat sa zic nimic ca imediat Fede m-a luat de mana pana am ajuns pe ringul de dans.
Am dansat putin , pana a inceput o melodie lenta,
"Doamne , de ce trebuia sa puna o melodie lenta chiar acum"
Nu am avut de ales asa ca , am inceput sa dansam.Corpurile noastre s-au incrucisat.Eu aveam mainile in jurul gatului sau ,iar el le avea in jurul taliei mele.Intr-un moment de neatentie , am alunecat ,si el ma prins il bratele sale , bine facute.Buzele noastre erau la o distanta de maxim 5 centimetri.Ne-am uitat in ochii celuilat si in urmatoarea secunda i-am simtit buzele lui lipindu-se de ale mele.A fost un sarut sarut lung si perfect !
-Scuze , scuze, imi pare rau , dar nu m-am aputut abtine, mi-a spus el.
Imediat dupa ce l-am ascultat ,am fugit la baie.
Un zambet pe care nu puteam sa il opresc mi-a aparut pe fata.
In minte imi apareau numai imagini cu acel moment , perfect . Fluturasi din stomac nu au intarziat..Prca pluteam pe un norisor roz.
Oare de ce ma gandeam asa mult la asta , pentru ca nu-mi placea de Federico , sau poate da ?
"Nu pot sa cred , m-am indragostit de el ! "
Dupa atata timp ,am putut sa iubesc din nou .Din cauza lui Raul , de la despartire nu am mi putut sa plac alt baiat , desi am avut multe sanse.
Am decis sa iau un tazi spre casa , deoarece nu mai puteam sadau ochi cu el , dupa ce am fugit.Deci ,mi s-a confirmat , IMI PLACEA DE EL !
"Alice eu i-au un taxi si ma duc acasa , nu ma simt prea bine ." i-am trimis un mesaj lui Alice pentru a informa-o ca sa nu-si faca grij.
Din perspectiva lui Federico
Imediat cum am vazut-o ca fuge , mi-am dat seama ca am suparat-o asa ca am decis sa nu ma duc dupa ea pentru ca inrautateam situatia.Insa recunosc ca a fost asa de frumos sarutul , era fata perfecta pentru mine.
Am ajuns la masa unde se aflau Alice si Dragos.
-Unde e Ami ? ma intreaba Alice ingrijorata.
-La baie.
Imediat lui Alice ia sunat telefonul , anuntand-o ca a primit un mesaj.
-Fede , ce i-ai facut lui Ami ? adauga Alice dupa ce citeste mesajul.
-De ce intrebi ?
-Pentru ca pleca acasa cu taxi !
"Off ,chiar am suparat-o rau!"
-Am sarutat-o ! am spus eu sigur pe mine.-Bravo frate ! a adaugat si Dragos.
-Ce ai facut ? intreaba din noi Alice parand ingrijorata.
-Pai am sarutat-o , dar a fost o greseala stiu , ea pur si simplu a alunecat , eu am prins-o ,si eram amandoi intr-o poziti unde nu putea sa nu ezit sa o sarut.
-Fede , sti foarte bine ca de cand Ami s-a despartit de Raul , e foarte sensibila la situatii de genul asta.Nu stiu cum faci , dar trebuie sa indrepti situatia , insa asta maine , acum las-o ca sa-si puna in ordine mintea....dar o placi ? ma intreaba ea cu un zambet pe fata.
-Mhh , nu stiu!
Chiar nu stiam daca eram indragostit de Amalia Stoner.
Era o fata sensibila , frumoasa , cu simtul umorului, era perfecta , insa nu stiam daca eram atras de ea.
Nu am mai stat mult si am plecat si noi.
Dragos s-a dus sa o duca pe Alice iar eu m-am dus acasa.