Hayatım fazla sıradan, eğlencesiz ve mutsuz geçiyordu. Taa ki onu görene, tanıyana kadar...
Ben o gün mutluluk kaynağımı bulmuştum, annemin sayesinde. Otel odasında kulağıma hoş gelen bir şarkı çalıyordu ama ben hiç takmamıştım. O an arkadaşımla mesajlaşmakla meşguldüm. Sonra annem;
"Yaa bu şarkı ne güzel" dedi. Annem fazla şarkı dinlemeyi sevmeyen bir kadındı. Döndüm arkama baktım şarkının ismi neymiş diye. bi' baktım "mabel matiz" yazıyor şarkıcının adı. İlk kez gördüğüm için "manel matiz" diye okumuştum güzelim ismi. onu ilk gördüğümde resmen vurulmuştum sesine, güzel gülüşüne... Günler geçti araştırmaya başladım neredeyse tüm röpörtajlarını okudum. İzlemediğim videosu kalmadı. Bu böyle devam etti sevgim hiç azalmadı, aksine gün geçtikçe çoğaldı...
Aradan 1.5 yıl geçti. Tabi ona olan sevgim tavan yapmış durumda.. Fan sayfası açmaya karar verdim sonra. İlk başlayışta pek umutlu değildim diğerleri gibi olmaya ama şimdi şükür kitlem çoğalıyor gün geçtikçe. Her gün paylaştım fotoğraflarını günler aylar geçti caps yapmaya başladım. Beğenildiğini gördüğümde de daha fazla yaptım, en sonunda mabel beğendi 2 tanesini. Ara ara da çizdiğim resimlerini paylaşıyorum ondan da 2 tanesini beğendi mutlu ediyor beni. Nefes alma sebeplerimin en başlarında o var.
Beni şarkılarıyla iyileştirdi, gülmeme, mutlu olmama sebep oldu. Bir radyo programında sunucu kadın "mabelistler var" dedi mabel de gülerek "evet birden fazla var o yüzden çok fazla takip edemiyorum" dedi, saymaya başladı." mabel matiz fan var mabel matiz fanpage var bilinmeyen mabelistler gibi bişey var dedi ve o an kalbime bişey çöktü. çıldırdım kafayı yedim adeta. (kahkahalar)
O gün onu neden sevdiğimi bir defa daha anlamış oldum.
Bir çok insanla tanıştım onun sayesinde bazıları "mabelist" diğerleri de mabelin arkadaşlarının fan sayfaları ve diğer fan sayfaları. Hepsi çok içten eğlenceli insanlar. En başta Duru olan en iyi arkadaşım kardeş bildiğim arkadaşım, sonra Aybüke ilk mabelist arkadaşım, Şüheda var mizah bol eğlenceli kız, Rana var ponçik, Kübra var benim gibi malatyalı olan, Aslı var yeni tanıştım, Dicle var çok tatlı, gülüş var gülüşü güzel kız. Erkek olanlar da var kalbi güzel arkadaş bildiklerim mesela Uğur var, Umut var, Abdullah var bir de Göksel fanlarından Kâmil var. Hepsi çok değerli insan hepsi kardeşim gibi tüm mabelistler zaten kardeşim gibi onları çok seviyoruz birliğiz Mabel'i sevgiye boğuyoruz resmen.