2017 Lördag 19/8

725 8 0
                                    

Nästan alla runt om mig var fulla. Belle var med hennes pojkvän och myste i soffan. Lexee var och dansade mitt på dansgolvet. Michelle var med Manfred och gjorde något, inte fan vet jag. Hanna var med hennes flickvän och hångla. Nathalie var med Martinus. Min bror och resten av hans band var och vid soffan. Sen var det jag. Jag stod ensam med min röda kopp med någon fruktcider.

"Hej" rösten var väldigt välkänd.

"Hej" sa jag nervöst.

"Hur mår du?"

"Jo, jag mår väl bra. Känns skönt att bara vara här och ha kul. Själv?" svarade jag.

"Jag mår sådär"

"Varför?" frågade jag oroligt.

"Jag gillar en tjej och vill gärna visa det men hon verkar gilla någon annan"

"Jag tycker du ska go for it. Om hon inte stoppar dig så är hon inte upptagen. Plus vem vill inte ha dig?" sa jag öppet och ärligt.

"Okej tack" sa han och log mot mig.

Jag vände huvudet mot honom och log tillbaka. Hans blick flackade mellan mina läppar och mina ögon. Jag flyttade försiktigt närmre honom. Han reagerade och böjde ner sitt huvud. Plötsligt var hans huvud mycket närmre och våra läppar var nästan sammansatta. Hans andedräkt fläktade på mina läppar. Jag kunde inte hålla mig längre så jag kolliderade samman våra läppar. Fan vad bra det var måste jag erkänna.

Bara ett sms | hov1Where stories live. Discover now