פרק 2

38 10 2
                                    

'אווחח זה היה סיוט!'

אל תגזימי אני בטוח שזה לא היה כזה נורא'

'אויי זה היה כל כך נורא!!' 'המורה המעצבן הזה לא הפסיק לצרוח עליי כיאלו מה כבר עשיתי?!'

'נרדמת?'

'אמממ בערך' לחשתי

אוליבייה יא מפגרת את חייבת להתחיל להשקיע בלימודים אחרת לא תוכלי לסיים את התיכון זאת השנה האחרונה שלך את חייבת לקחת את הלימודים שלך ברצינות!'

'טוב טוב' אמרתי בעצבים

'אל "טוב טוב" אותי את ישנה היום אצלי ואנחנו מתכונים למבחן שיש לך מחר בבילוגיה מובן?!!'

'טוב טוב' עניתי לו בידיעה שיתעצבן ותנחשו מה הוא התעצבן חחח

 לאחר כמה שעות מעצבנות של צרחות עליי על זה שאני צריכה להשקיע בלימודים וברצינות להשאר ערה בשיעורים נגמר לו היום הלכתי לכריס אמרתי לו שאני הולכת לארגן תיק ושאני יהיה אצלו בשש נפרדתי ממנו והתחלתי ללכת הביתה ברגל בעוד אני שומעת מוזיקה באוזניות התחלתי לזמזם את השיר ולדלג קצת עד כמה שזה נשמע מוזר.

הגעתי הביתה והרחתי את ריחו הטוב של האוכל של אמא 'ממממ זה מריח טוב' לקחתי קצת מהפסטה וטעמתי יאמייי המשכתי לאכול קצת עד ששמעתי את אמ שלי צועקת 'מה את עושה זה עדיין לא מוווכן!' 'עאעאעא אמאלה הבהלת אותי יואו!'

'אמא אני הולכת היום לכריס ללמוד אני מארגנת תיק ויוצאת' אמרתי

'טוב תהני מתוקה, בטוחה שאת לא רוצה לאכול את במילא סיימת פה חצי סיר?..'  

'חח לא תודה אמא אבל אני חייבת לעוף' אמרתי וגיחכתי קצת

טוב בואו נראה מה אני צריכה לקחת מממ ספר מחברת קלמר וכמו שכריס היה אומר מצב רוח...: )

אוקיי ישלי עוד זמן שאני צריכה להיות אצל כריס נכנסתי לפייסבוק והסתכלתי על תמונות פתאום ראיתי את שיין מלך השכבה חתיך בטירוף! אני דלוקה עליו במשך איזה חצי שנה שנה אבל הוא לא שם עליי לאחר כמה דקות שאני בפייסבוק אני רואה שאשלי הפקצה הזאת מהשכבה שלי העלתה תמונה 'בים עם הנסיכים' ותייגה את שיין ואת החברים שלו ואת השפוטות שלה.

הלכתי למחשב ושיחקתי קצת משחקים היה לי מזזה משעמם חשבתי לעצמי אולי ..אני יפתח בלוג ראיתי תוכנית על ילדה שפתחה בלוג ואז אחרי כמה חודשים נעשתה מפורסמת בזכות הסיפור ה'מרגש' שלה .

אבל על מי אני עובדת לי אין סיפור חיים יפה או מרגש או מצחיק ישלי חיים למען האמת ממש משעממים!. טוב למה לא, נפתח בלוג מה כבר יכול להשתבש...

אוקיי אז בלוג בלוג בלוג הנה 'תפתח פה בלוג ' לחצתי על הקישור והחלון מיד נפתח

טוב תבחר את סוג בלוג שאתה רוצה 'אמממ אנונימי' 

        'השם של הבלוג שלך ממממ This is freaking me!'

אהבתי 

טוב עכשיו אני חייבת לעוף לכריס

'יצאאאתי!' צרחתי לאמא שלי

הגעתי לכריס דפקתי על הדלת שלו וחיכיתי לתשובה והנה כריס פותח לי תדלת אוקיי בהצלחה לי : )

תהנו אשמח לתגובות.

אוהבת!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 04, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

פרק 2Where stories live. Discover now