part 1

116 8 3
                                    

Ak bernama Park Aerin(박 애린)a.k.a aerin.ak baru sahaja berpindah di Daegu highschool disebabkan keluarga ku mempunyai urusan di sn dlm masa beberapa thn.ak berumur 17 thn.

Kringgggg............

'Jam loceng sklh dh bunyi ni,mn jisoo ni berbulu ak tunggu ni kang.'getusnya .Kim Jisoo ialah BFF aerin sjk aerin msk ke highschool ni.

"Yoww,aerin lm tunggu ke?"tgr jisoo dr blkg.

"Yoww ii,aishhh lm lh bahlol berbulu tau x ak tunggu kau ni."bls aerin dgn muka yg masam mencuka.

"Berbulu?uuuuu alolololo lm ke tunggu smpai berbulu kesian."dgn selambanye jisoo mmbls.

"Kau ni,rainbow tu blh ttp x ?dh ii jom msk kls."bls aerin dgn selamba krn mls nk melayan perangai si jisoo
kalau dilayan maken menjadi ii lh ni

______________________________________
Aerin's pov

"Ok murid ii,hari ni kita ad murid baru.silakan msk dn perkenalkan diri awk."cg taeyon memberitahu dn memperkenalkan sorg namja yg tinggi,putih,sexy,hensem,cool n smart bergelar murid."Annyeong kim taehyung imnida."dgn ringkasnye dia memperkenalkan diri dh ramai yeoja kt kls ak ni dh melting but bg ak ,dia mmg ad ciri ii yg ak br je sebut cuma ak xkn caer dgn mn ii laki."ok,taehyung sila duduk di sebelah aerin yg ad tmpt kosong tu."cg jihyo trs tunjuk tmpt kosong yg ad di sblh ku.Dia trs mengangguk dan trs berjalan ke arahku ,pd masa yg sm dia hny memandangku.

Taehyung's pov

'Asl yeoja ni tarik perhatian ak,walaupun dia x buat ap ii'getusku dlm hati.ak hny memandang dia dgn pandangan yg blh caerkan hati yeoja but dia pandang ak mcm nk x nk smpai ak duduk di sblhnya."yah,jisoo kau dh siap ke krj yg cg bihun bg tu?(cg sehun)"dia sebok berbual dgn chingu dia kott.Ak prsn yg semua yeoja tgh pandang ak smpai cg taeyon mrh diorg"oii,pndg dpn cg nk amek kehadiran ni jgn sebok asyek nk pndg taehyung tu."dgn dingin cg taeyon mengarahkn diorg supaya pndg dpn tp aerin ni dia tak pndg ak pon hmmmmm.

"Oii,bdk baru,sy Park Jimin imnida,awk taehyung kn?"tgr bdk puppy eyes yg brnm Park Jimin ni.

"Nae"jwbku pendek.

"Kau nk tak rehat ngan ak n member ak ?"soalnya dgn senyum dn menunjukkn puppy eyes dia tu.

"Blh je,kalau kau dh promot kt ak."ak buat wink kt dia.

"Ouh k,bla bla bla...................."'dia cerita semua psl diri dia ngan member dia(bts) dn ak lyn je pd masa yg sm ak hny tertarik ngan yeoja yg berambut blonde,putih,seksi,hot,pretty,beautiful n cute,only she's the one who will be mine as soon as possible,wait for me Park Aerin.'getusku dlm hati.

______________________________________

Kringgggg.....

Aerin's pov

"Ya!!,aerin ppaliwa."jerit jisoo yg berada di luar kls.

"Ahh,kau prg lh dulu nanti ak dtg ak."jerit ku balek dktnya."ak nk cr wallet ak ni."jerit ku lg.

"Ouh k,ak prg dulu."jeritnya dn tr blah.

'Aduh mak,mn ak pny wallet ni,wait aishhh ad kt dlm loker lh."aishhh serabut btl otak ak ni.ak trs ke blkg kls dn bkk loker ak dn selesai shj ak keluarkn wallet ak trs berpaling ke blkg but ad seorg namja yg tinggi buat handlock kt ak ,trs ak trsandar kt loker tu.

'Pap!'bunyi dentuman ak trsndr kt loker tu.

'Cup'

"Tae......!!"blm sempat ak hndk menyebut nmnya trs bibirnya yg hangat itu menyentuh dgn bibir ku dn prbuatannya itu mambuatkn ak trgamam,ak sepatutnya menolak dia tp why badan ak ni kaku .

"Aerin ah...."ak dpt dgr suara jisoo dr luar menyebut nm ku mgkn sbb ak lmbt sgt dn dia nmpk ap yg taehyung buat kt ak dn trs dia "omg,taehyung what r u doing to my friend!!!!"jerit jisoo dn membuatkn taehyung trs melepaskn sentuhan bibirnya itu dr bibirku....dan dia trs mmndg jisoo dn brjln ke arah jisoo dn dia berbisik sesuatu di telinga jisoo dn tersenyum senget kt ak.'wth'why nmja ni kiss ak without my permission shit.jisoo hny menganggukkn kepala ny.

"Jisoo...."ak hny mampu menyebut nmnya krn prbuatan td trlalu membuatkn ak trgamam n dia ialah first namja yg kiss ak.jisoo trs berpaling dn brtny"kau ok x?kau cedera ke?weyh ap yg taehyung buat kt kau?"soalnya mcm x nmpk ap yg baru je brlaku td.........

______________________________________


'Hai again,k smpai situ je admin blh buat fanfic ni sbb admin pnt ah nk taip lg ,ok ke citer ni?berkemungkinan ad bnyk kott rainbow tu dkt next part so kalau korg nk bc,silakan kalau x nk x yah bc k n kalau korg nk tambah ap yg akn brlaku kt next part komen je k.abaikan kalau ad typo😂.bye tu je yg admin nk ckp n ad lg stu cover admin buat kt ats tu untk fanfic Mr.vampire and Miss chooseyeoja.

Mr.vampire & Miss.chooseyeojaWhere stories live. Discover now