"Jisoo....."ak hny mampu trgamam dgn prbuatan yg baru shj brlaku td.dia first namja yg kiss ak."weyh,kau ok x?"soal jisoo,pergh dia blh tny ak ok ke x."dia ad buat ap ii x?,dia buat ap je td?"brmcm ii soaln ditanya olh jisoo ni.
"Nope,xde pape yg brlaku."ak mnjwb dgn sikit nada Menganjeng."serius lh aerin,why?dia ad buat ap ii kr kt kau ?!"nada jisoo brtukr mnjd dingin dan kelihatan sprti dia serius n x tahu ap ii,whts goin on here,why ak sorg je yg nmpk td.getusku prlhn dlm hati.jisoo masih dgn wjah pokerface dia n tunggu jwpn ak,yahhh skrg ni ak rsa mcm yahhh jisoo x tahu ap ii "wth",tu je ak mampu ckp."hey,babe what's goin' on,is it something wrong happen to u?"soal jisoo yg masih trtnya ii yahhh skrg ni dia mmg serius."nope,ak bru tringat yg wallet ak ad dlm loker tu ah pasai ak mcm ni,sp je x mrh kalau nk cr mati-matian dlm beg n rupa -rupanya dlm loker."yahhh,ak tipu bff ak sendiri,ak trpksa."hahahahahhaha,lek ii kau ni stress agak ii ah nanti x lm lg kita nk exam kau dh stress cenggini enthlh lps ni kau stress thp ap bila dh smpai kls tmbhn tu sume."jwb jisoo dgn pnjg n ketawa mcm xde pape yg brlku.
______________________________________
Aerin's povSelesai shj ak balek dr sklh dgn menaiki jisoo ak trs msk ke dlm rmh ."heii,phl plk mslh minah gedik ni,biarknlh si hyorin tu happy ngan taekwon""aishhhh,dia dh mula lk."."omma,aerin dh blk."ak menegur ommaku yg syok lyn drama smpai x igt dunia ."ouh,aerin msklh omma dh siap mskkn fav pasta kt ats meja tu."trs omma ku jwb igtkn dh x igt dunia n siap pelawa ak mkn fav pasta tahu ii je omma ni aerin craving pasta skrg."yelah,jp lg aerin nk naek gi ats nk tkr baju."jwbku pendek."yelah."ommaku mls nk lyn mgkn disbbkan dia syok gila lyn drama tu,aigoooo.
_____________________________________
Aerin's povDgn berat kakiku melangkah ke ats n trs shj ak cmpk beg ke ats katil dan trs meletakkan badan ak ke katil n trs melelapkan mataku sbb ak penat.
"Hye,there pretty girl!"jerit seseorg dr blkg trs ak menoleh,'what?kim taehyung?'getusku dlm hati."hye,wht r u doing here?"soalku kpdnya."i just want to see my future wife."jwbnya n lemparkan senyuman petak nye itu,omg ak melting.wht ak br je ckp yg ak melting kt dia?,ouh i can't believe this."future wife?"soalku pendek kpdnya."yup,my future wife."dia pon jwb dgn pendek."whose your future wife?"soalku sedikit dgn suara yg agk mendatar,ak x tahu knp tp yg ak tahu ak tgh jeles skrg ni."do u want to know my future wife?"soalnya dn jln beberapa lgkh smpai kn ak trs trsndr kt dinding yg semuanya putih n kosong there's nothing to see.
'Cup'pipiku dicium lmbut oleh namja yg baju nya td brwrn biru langit kini brtkr mnjadi merah dan mempunyai corak hitam n tmpt yg td nya tng untk dilihat kini mnjd hitam dan mempunyai suasana yg sjuk."the girls who tht i kissed at her cheeks is my future wife."jwbnya pendek dgn senyuman yg membawa one meaning yg ak langsung x leh nk tafsirkan dgn wajah nya kini lebih maskulin n gigi taring yg terkeluar di tepi bibirnya itu yg membuat kn ak trtarik,wait x kn lh dia vampire."r u mean me?"soalku sedikit gentar apbila ak dpt melihat dia brjln beberapa langkah kearah ku dgn prlhn."yah,u wht i want."
Ak trsdr dr bangunku dan ak rasa sungguh bernasib baek yg tu sume hnylh mainan tidurku."yah ii,aerin wht's wrong with u meroyan tah pape,menjerit mcm beruk."soal ommaku yg td menjerit tah pape smpt plk dia mskkn ak menjerit mcm beruk."is it that bad dream ?"soal ommaku dgn nada nya sedikit risau."yah,but this dream r too different,it's look like tht dream r come from the future."jwbku pnjg lebar dgn wajah yg sedikit trkejut.yahh,ak pon prnh mimpi psl vampire ni,but dlm mimpi tu jln cerita dia laen gila dgn ap yg ak baru mimpi td.
Throwback (3 year's ago)
"Hye there my little girl."jerit seorg namja yg menyerupai taehyung membuatkn ak rs seperti wht?!!!"who r u?"soalku."i'm your future husband,little girl."wht?dia ckp dia tu future husband ak ok ii."my future husband?"soalku lgi."yup,u will be mine as soon as possible,babe."dgn cara dia brckp it's make me scare."i come for ur soul."dgn cr brckp nk yln ak je n beberapa langkah dia kearah ak trs mmbuat kn ak trsndr dkt dinding yg brwrn puteh dn sekelilingnya pon sma,there's nothing too see.'cup'pipiku dicium lembut oleh namja yg berpakaian biru langit itu trs membuat kn ak trgamam dan ak mula prsn yg pakaian dia mula brtkr menjadi pakaian yg berwarna merah dan hitam dan suasana yg menenangkn td trs mnjd gelap,gigi taring yg menyerupai taehyung itu trs terkeluar dr tepi bibirnya itu membuatkn ak trtarik,wait x kn lh dia vampire."i will come back like this in ur dream again."dia sempat berkata dan seperti memperingatkan ak yg dia akn dtg balik in the next dream.
______________________________________
Yahhhh,mimpi yg lbh kurg sm n mimpi yg ak baru mimpikan td lbh menonjol rs mcm realiti n in before my new dream it just not look like a real.ouh k,ak dh ngeri.baek,ak buat krj yg sepatutnya dr trs piker psl ni.
______________________________________
Taehyung's pov
"Ak akn buat kau jd milik ak secepat yg mgkn."ak kn buat aerin jd milik ak sblm bad vampire rampas dia,why lh perempuan lawah mcm dia kn jd 'yeoja terpilih' jgk ."dh tu,kau nk yg hodoh jd jodoh kau?"soal jin hyung."eh,ye x ye jgk kn,aigooo pabo,mcm mn kau blh dgr ap yg ak ckp dlm hati?"soalku kpd jin hyung."kau ni bengap sgt ke?,ak kn vampire jgk so ak blh dgr ap yg kau ckp dlm hati bahlol!"amek kau,kn hentam trs ak ngan si pink ni."hehehehheheheheh,dh pnt memikirkan future wife yg dinanti-nantikan ,ginilah jd nye."ak membalas kembali dgn senyuman petak ak.ye,sjk dua menjk ni ak asyek trpiker kn future wife ak,cause ak keturunan yg kedua yg akn mengahwini manusia n dia ialah yeoja terpilih plg lawah antara semua yeoja terpilih yg ak prnh nmpk tht's why ak x thn nk kahwen ngan dia.
______________________________________
Hai,again n again,kali ni admin buat part yg trpnjg prnh admin buat sampai 1149 patah prktaan,ouh k admin lupa yg citer ni psl naughty vampire ouh k,sweet x?best x?suspend x?ceyhh bnyk tny plk ak ni kang readers bg penyepak kang hmmmm innalillah.k admin rasa admin x selalu update a new story sbb admin dh nk exam u olls ,so admin akn try yg trbaek tuk buat next part.i love u olls sume,please like n vote for me,n tlg abaikan typo ye syg u olls😍😘.bye ii.
YOU ARE READING
Mr.vampire & Miss.chooseyeoja
Vampire"Hey there little girl" "Awak kena janji dengan saya yang awak takkan pernah tinggalkan saya." "Mi...anhae Park Aerin." . . . . . . . . . . . . . . . Tag this sto...