Uçağa bindikleri anda korku sarmıştı içlerini.Uçağın rotası Military Base ' den Severny şehrine doğru ilerliyordu.
Cem(Mithrain),Yusuf(Mirliva),Ferit(WtcN) ve Necati(ZeoN) Üniversitede güzel silahlar bulabileceğini düşünerek uçaktan atlamışlardı.Dimdik aşağıya dalış yapan bu dörtlü etraflarındaki insanları görünceCem:Öf bütün kişiler burada!
Diyerek isyan edermiş gibi fakat alacağı killerden habersiz okulun çatısına iniyorlardı.
Necati ve Yusuf eğleneceğini anlayınca "Güzel güzel" diyerek sevincini dile getirdi.
Cem:Basketbol sahasının üstüne yakın tarafa gelin
Yusuf ve Necati bu durumu onaylarken Ferit ise okulun diğer tarafına inmişti.
Yusuf'u yanına çağıran Ferit ve Yusuf silahlarını bulmuşlardı bile Feritte Scar-L
Yusuf'ta ise Vector Vardı.Bu sırada kask (1. Sv) , yelek (1. Sv) ve çanta (1. Sv) bulan Cem sessizce yanındaki adamların yanında geçiyordu.
Bu sırada Necati'den ses yoktu.
Ferit ve Yusuf silahları buldukları gibi birer kişi öldürmüşlerdi bile.
Silah seslerinin bol olduğu bu noktada Cem de Crossbow ve Necatide S1897 Shotgun vardı.
Yusuf bir kişiyi daha öldürürken Necati okulun içine girmiş ve bir kişide o öldürmüştü.
Çatıda kapışırlar iken Ferit bir kişiyi daha öldürmüştü fakat üst taraftan vurularak yere düşürülmüştü.
Çatıda bulunan kazanın arkasına geçen Ferit'i Cem kaldırırken Necati bir kişiyi daha vurarak öldürmüştü.Bu sırada okulun yanında bulunan ayrı binadan Yusuf'a M16A4 (AR) ile ateş açılmıştı.
Yerden kalkan Ferit'in durumu fazla iyi değildi ve arkadaşlarından İlk Yardım Kiti veya Bandaj istemişti.Sadece Cemde 1 Ağrı Kesici ve 1 RedBull(Sponsor Değil) vardı.
Bunları Ferit'e verirken kendiside etrafı kolaçan ediyordu.Yusuf:Basket tarafında adam var,sesi geldi.
Cem ayrı binadaki adama Crossbow ile 1 el ateş etti fakat tutturamadı.
Cem:Ayrı binada adam var , en üst katta.
Bu sırada merdivenden gelen adam 2 el ateş açtı fakat tutturamadı.Bunun üstüne Yusuf ve Necati içeriye dalarak 2 kişinin arasında kalıp düşmüşlerdi.Bunlar yaşanırken Cem ve Ferit Çatıdan alt katın çıkıntı yerine atlayarak camdan girdi ve 2 kişiyi kaçırmayı başarmıştı.
Bu sırada Cem S12K bulmuştu.
Cem Necatiyi kaldırırken Ferit aşağıda adamları oyalıyordu.Ferit kısa süreli bir atağa geçerek düşmanına 1 kere vurdu fakat düşmemişti bile kendi canı ise 7 kalmıştı fakat Painkiller ve RedBullun etkisi ile artmaya devam ediyordu.
Cem Necatiyi kaldırdıktan sonra etrafı kolaçan etmek için aşapıya indi bu surada Necati de Yusuf'u kaldırıyordu.
Cem:Basketbol sahasının camında birisi var.
Ferit:Sakın göstermeyin! Burada hala diğer pencerenin diğer tarafında.
Necati:Mirlo devam ediyoruz göreve kardeşim.
Yusuf:Hadi kanka , 1 HP
Necati:Bandaj varmı bandaj?
Cem bu sırada camdan atlayarak diğer odanın camına geçmiş ve bir kişiyide o öldürmüştü.
Sadece Basketbol sahasındakiler kaldı diyerek takımını uyardı Cem.
Necati:Bu önümüzde vardı abi adam,Ferit oralara dikkat et!
Cem:Sağa sola dikkat ederek ilerleyin.
Yusuf:Bize can lazım yaa
Diye isyan ederken Cem çatıdan aşağıya atlarken camdan basketbol sahasındaki adamı 1 el vurmuştu.
Cem hızla merdivenlerden yukarı çıkarken yukarıdaki adam Yusuf'u vurmuş ve çoktan öldürmüştü
Elveda! Yusuf(Mirliva)
Yusuf'u öldüren adamı arkalayıp Cem intikamını almıştı Yusufun.
Zaman ilerlerken Cemde S686 ve M16A4 silahları ve M16 sında Red Dor ve Flaş Gizleyici vardı.Feritte M16A4 , Mikro Uzi
Ve Necatide ise Scar-L ve S1897 vardı.Herkeste 2. Sv kask , 2. Sv Çanta ve 1. Sv yelek vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUND
ActionBirkaç Grup Askerin PLAYERUNKNOWN'un Yönettiği Oyun Alanında Geçirdiği Zorlu Mücadele https://www.twitch.tv/Wtcnn https://www.twitch.tv/Mithrain https://www.twitch.tv/Mirliva https://www.twitch.tv/ZeeooN