Turuncu toros ile yollara çıkarken 2. Oyun Alanı daralmaya başlamıştı.2.OYUN ALANI
Yola devam ederken birazda goygoy yapalım demişlerdi
Necati:Fazladan varsa biraz 5.56(Mermi) nızı
Alabilirim.Ferit:Ne kullanıyosun ki?
Necati:M416
Cem:Kardeşim çok istiyorsan atarım
Yani atarım çok istiyorsan
Eğer rüyalarına girecek kadar istiyorsan atarım
Bak 8x kullanırım senin için 4x i atarımDedi gülerek.
Necati:Lan öyle desene , çek köşeye.
Cem arabanın direksiyonunu kırarak tepenin ardında durdu ve 4x dürbünü Necati için yere bıraktı.
Bunlar yaşanırken Ferit yolun kenarındaki eve bakarak "Olum adam yokmu lan şurda" dedi.
Cem "Varmı ?" diye sorunca Ferit sakin bir ses tonuyla "Yok yok" dedi ve arabaya binerek yollarına devam ettiler.Biraz daha ilerledikten sonra arabalarına ateş açılınca benzinlikte durdular.
B
enzinlikte durduktan sonra etrafa bakarken Necati 2 el SKS ile vurulmuş ve Cem iste 1 el vurulmuştu.Ferit ise "Neden burda durduk ya?"diyerek karşı çıkıyordu.
Bunlar olurken 3. Oyun alanı belirlenmişti
3.OYUN ALANI
Ferit:Ormana götürüyorum siziNecati ve Cem bir ağızdan: Götür götür.
Son 37 kişi kalmıştı yol arkadaşları Turuncu Toros ile ilerlerken.
Biraz daha ilerledikten sonra araba gördüler ve bir kulübenin yanında durdular bu sırada bombalanma alanının içinde oldukları için kulübenin içine girdiler.
Etraftan ateş alırken yol arkadaşları Turuncu Torosa elveda ettiler.
Kulübenin içinde yavaş yavaş can basarlarken dağlardan gelen ateş sesleri ve kırılan kulübe camları bu olaya eşlik ediyordu.
Necati bir fail smoke ile kulübenin içine sise boğdu ve alaycı bir dille "Şşş çaktırma kimse bizi görmüyor artık" dedi. Ve buna Ferit ve Cem güldü.
Sis bittikten sonra dışarıya çıktılar ve kendilerine ateş eden adamları ateşe tuttular Sahne Fotoğraf
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUND
AksiyonBirkaç Grup Askerin PLAYERUNKNOWN'un Yönettiği Oyun Alanında Geçirdiği Zorlu Mücadele https://www.twitch.tv/Wtcnn https://www.twitch.tv/Mithrain https://www.twitch.tv/Mirliva https://www.twitch.tv/ZeeooN