Luni dimineata.Ziua de luni nu ii era deloc draga Anabellei.Mai ales ca era ziua aceea de luni,cand prima zi de colegiu tocmai a batut la usa.
Alarma isi facu auzit glasu in tot apartamentul Anabellei,anuntand ora 09:00 dimineata.
---TACI,TACI,TACI,urla Anabella crezand ca telefonul ei v-a amana alarma prin magie,fara ca ea sa fie nevoita sa se ridice si sa faca 5 pasi pana in locul in care se afla acea alarma nenorocita.Nu ura nimic mai mult decat alarma care o torturase toata viata ei.
Se ridica din pat la un bun sfarsit,inchise alarma si injura in soapta.Se duse la baie pentru nevoile care urlau in ea.Se spala pe dinti dupa care se duse ca sa isi manance micul dejun care din pacate nu o mai astepta pe masa asa cum obijnuia sa astepte in Huston,unde mama ei avea grija ca puiului ei sa nu ii lipseasca asta niciodata.Poate ca unii ar crede ca o mama ca a Anabellei ,grijulie si cocolosituare era un inger pe pamant.Insa Anabellei i se parea sufocant,de unde si decizia ei de a pleca dracului din casa femeii aleia.
Dupa ce isi manca banalele cereale cu lapte,o suna pe Kyley,cea mai buna prietena a ei,care locuia exact la 5 apartamente de ea.
---Ky,mergem impreuna.Nu e o intrebare,e un ordin.Ma iau fluturasii cand ma gandesc ca de acum o sa-mi pierd viata innecata in caiete si carti. Spuse Anabell pe un glas terminat.
---Ann,credeam ca esti entuziasmata de primul an de colegiu.Poate da Domnul si te observa un baiat. Spune Kyley pe tonul pervers de prietena obsedata de baieti.
---Unu,nu mai sunt entuziasmata de la aparitia alarmei care si-a bagat fundul in visul meu.Doi,sa nu uitam ca nu sunt singura necultivata,Ky.Plus ca tu ai mai multe sanse la baieti decat am eu,sa fim serioase. Spune Anabell dezamagita.
---Mai bine taci si misca-ti fundul in dressing,asta daca nu vrei sa vin eu sa te imbrac personal. Spune Kyley razand.
---Bine,ne vedem in 20 de minute,vin la tine.Pup,pa.
---Pa Ann,love ya.
Isi pune pe ea cel mai banal hanorac negru si blugii ei cu talia inalta,rupti in genunghi si al dracu de stransi pe coapse si fund.Isi face cocul clasic Anabell,isi face sprancenele care aratau la momentul actual ca un cuib de pasari,isi puse mascara pentru as evidentia ochii verzi ca smaraldul si se duse la usa.
Isi pune in picioare tenesii rosii asortati cu ghiozdanul ei pe care il trinti pe umerii sai si pleca inspre Kyley.
Ciocane la usa si usa se deschide instant,deoarece Kyley era deja gata.Nu exista cuvinte care pot descrie felul in care arata roscata.Avea tricoul decoltat si pantalonii din piele mulati pe coapse.Avea cel mai elaborat machiaj al pleoapelor si un ruj rosu-burbundiu care ii faceau buzele sa cerseasca saruturi.
---Dar vad ca esti pusa pe combinatii. Spuse Ann razand uimita de aparitia celei mai bune prietene.
---Hei,macar una sa-si gaseasca pe cineva azi. Spune Ky facandu-i in ciuda Anabellei insfacand ghiozdanu MK,si incizand usa cu cheia
---Haha. Vezi ? Era sa mi se sparga o vena de ras.Misca-te la masina. Spuse Ann ironica.
Ajunse la colegiu,in ora de clasa nu era de mirare ca Ky era asaltata de grupul de baieti,colegii lor de asemenea.Ochii lor se prelingea pe corpul lui Ky,iar nemernicei nu ii displacea sa fie in centrul atentiei.
Ann statea linistita in a 4-a banca de la geam,voind sa fie neobservata.Tipic Ann.
Insa,unul dintre multii baieti ce erau in jurul lui Ky o observase.Ii observase frumusetea si inocenta.
---Buna,sunt Paul. Spune baiatul cu un zambet oarecum fortat pe fata.
Ann se intoarse catre baiat,nedumerita.Cum de cineva o baga in seama.Si cand se uita..observa un baiat mai mult ca perfect,ochii lui de un albastru ceresc,parul lui blond.Corpul format parca dupa o forma cereasca,pectoralii lui treceau dincolo de tricoul negru stramt,muschii bratelor aratau ca cei mai lucrati muschi din universul muschilor.Ce se intamplase ? Oare era vreo farsa de aceea de golan de colegiu ? Nu-i venea a crede.Stia ca e o gluma.Spera sa nu,poate ca nu era..sau poate ca da.Totusi nu era nimic valid,nu era vreo explicatie.Doar nu venise pentru ca a vazut-o pe ea sezand frumos pe scaunul lui innebunind Instagramul.Dar oare cum era vorba aia,dragoste la prima vedere ?
CITEȘTI
Dreamer Soul
RomanceAnabell Witers,o tanara de 20 de ani neexperimentata si cuminte,poate prea cuminte pentru varsta ei. Paul Whith, un tanar de 21 de ani salbatic,genul de barbat care stie sa abordeze fetele. Totul incepe cand Anabell se muta in Londra pentru a in...