TREI-PERFECTUL (NU) EXISTA

47 5 2
                                    

In fata usii sale statea el,Paul cel perfect.Intr-un tricou negru mulat acompaniat de blugii clasici taiati,facuti franjuri.Toate acoperite de un palton negru lung.

Pe bune,ce poate fi mai frumos decat un barbat intr-un palton ?

Atractia fenomenului din fata ei era trandafirul rosu,ce avea o panglica in forma de funda pe tulpina.

Dumnezeu tocmai coborase pe pamant si o scosese pe ea la intalnire ?

---Hei,Anabell.Mai respiri ?

---Buna Paul. Spune ea inca holbandu-se.

---Eu zic sa mergem,avem de discutat. Spune Paul ridicand coltul gurii.

Oh,si cate mai aveau de discutat.Isi puse pe ea geaca de piele si iesise din apartament.

Paul ii intinse trandafirul,iar genunchii Anabellei se inmuiasera complet,desi ea voia sa faca pe dura.

---Oh..nu trebuia.Pe bune,asta nu e o intalnire.Esti tu care defapt ma obligi sa ies cu tine.

---Da,nemernicul de mine,stiu.Dar nici tu nu ai refuzat. Spune Paul pe un ton pervers.

---Da,pentru ca nu aveam incotro,desteptule. Spuse Anabell aroganta.

---Cum zici tu. Spuse Paul zambind.

---Ma duc sa il pun in apa.

---Nu,e ok.As prefera sa il tii in mana. Spune Paul oarecum rusinat.

Nemernicul.

---Sa fac ce ?! Iti repet,blondule,in caz ca nu ai auzit, ASTA NU E O INTALNIRE.Sau ai prefera sa intru inapoi in casa si sa nu mai ies nicaieri ? Spune Ann pe o voce hotarata,voind sa ii bage bine asta in cap bondului sociopat si nemernic.

Intra inapoi in casa,pune apa intr-un pahar si pune usor trandafirul in el.Se intoarce la Paul si amandoi ies din bloc.Paul nu isi putea lua privirea de la Anabell.Era asa frumoasa.In secunda aia ar fi dat orice sa ii smulga buzele si sa guste din rujul inchis pe care il avea pe buze.

---Hmm,Anabell.Arati foarte bine.Stii,fundul tau pare mai mare prin pantalonii aia,i-ai ales foarte bine. Spune blondul,fiind sigur de reactia ei

---Ce ?! De ce te uiti la fundul meu obsedatule.Nu imi vine sa cred.Dupa ce ca ma obligi sa ies cu tine in oras,mai sunt obligata sa te suport pe tine cum imi sorbi fundul din priviri.Opreste-te sau ma opresc eu. Spune Ann abtinandu-se sa nu-i scoata ochii.

---Esti virgina ?  Intreaba Paul nepasator.

---Esti idiot ? Inteaba Ann furioasa.

---Raspunde-mi si te las in pace. Spune Paul la fel de nepasator.

---Cine dracu esti tu sa ma interoghezi ? Mama,medicul meu de familie ? 

---Sunt Paul.

---Tu vrei sa ma scoti din sarite inainte sa ajungem la cafenea ?

---Cine  a zis ca mergem la cafenea ? O intreaba Paul abtinandu-se sa nu bufneasca in ras.

---Ai de gand sa stam AICI ? In frigul asta ? Intreaba Ann curioasa.

---Am de gand sa fac multe cu tine.Tot nu mi-ai raspuns la intrebare.

De ce o atragea si o enerva in acelasi timp ?! Ce se intampla cu ea ? Cumva gura vorbea fara ea ? Ar fi sarit pe el si i-ar fi pus virginitatea ei in palme spunandu-i ca e numai al lui.Dar in acelasi timp s-ar fi intors acasa.

---NU,PAUL,NU SUNT,ACUM MA LASI IN PACE ? Spune Ann enervata de-a dreptul.

Paul rase.

---Minti. Spune el amuzat,uitandu-se la ea,admirand-o si lasand fanteziile sa-l cuprinda.

Dreamer SoulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum