Selammm millet ben burada yeni değilim aslında ama hikaye yazmada yeniyim ben şöyle düşünüyorum hikayemde yabancı karakterler yer alacak :DD çünkü ben başka bi hikaye okurken hemen isimlere bakarım türk ismiyse okumam biliyorum ben türküm ama yabancı isimlerle daha bi ekşınlı daha bi güzel oluyor açıkcası sizin ne düşündüğünüzü bilemem :/ Amam ben bu hikayede dediğim gibi yabancı isimler kullanıcam isimleri beğenmezseniz yorumda belirtin :D İleriki bölümlerde sizlere isim bile bulucam xd ŞÖYLE BİRŞEYDE VAR BU BÖLÜMLERİ BENDE OKUMAZDIM ESKİDEN AMA LÜTFEN BU BÖLÜMLERİDE OKUYUĞĞNN PLİZZ L burada okudugum ve bitirdiğim hikaye sayısı ATATÜRK’ün okuduğu kitap kadardır falan (ÇARPILDI):DdD.dd. Sizinle iyi anlaşmayı çok stiyorum genjler neys hikayeye geçelimmii ?
Amy
Selam , millet . Ben Amy . Liseliyim . Londra’da yaşıyorum.Okulda bana çıkma teklifi etmeyen erkek kalmadı . biliyorum ego yapmış gibi duruyo ama ben kendimi okadarda abartmıyorum . Dünyada sanki hiç sarışın ve mavi gözlü biri yokmuş gibiler .Çok abartıyolar :/ Neyse aileme gelirsek ailemle aram iyi öyle zengin olupta ailemi bırakıp gitmedim .onlarda londradalar ama farklı evlerdeyiz . çünkü ben artık ayakta durabileceğimi düşündüğüm için aileme bunu belirttim ve onlarda bunu gayet normal bir şekilde kabul ettiler. Ev arkadaşım can yoldaşım Ana’yı anlatayım biraz . O benim aksime kahverengi gözlü çok yemek yiyen kumral biri . Aşırı yemek yeme konusuna gelirsek benim 3 öğünümü yiyor neredeyse :D. Bu kadar tanıtım yeter ha ?
Ana’nın çığırışlarıyla göz kapaklarımı açma eylemini sarf etmeye başladım ama pek başarılı olduğum söylenemez .
-Amyyyğ kalk acil kalk çabuk çabuk kalk telefonda biri seni istiyo VS den aradıklarını söylediler salaq qalq .s
+Ana yardım et salak gözlerimi açamıyorum.
-Nasıl açamıyosun be göz kapaklarını yukarı kaldırman gerek beni görebilmen için bunudamı ben söyliyim salak ya ..s.s
+Oha ana bunu söylemeseydin ben asla gözlerimi açamazdım :O Hayatımı kurtardın beyaz çoraplı bakkal Mahmut amcağğ LSana ne kadar teşekkür etsem az …
-hoff hoff..
Söyleyin bana başıma böyle biri varken nasıl göz deviremem.s.sYataktan ayaklarımı uzattım veoturur pozisyonunu aldım .
-TELEFONU UNTTUN ! Amy al şu lanet olacğa lağam aletini …
+Şşşşş…
VS Müdürü : Alo ..İyi günler Bayan Drew .Biz size şu iş teklifini sunmak için aramıştık .Eğer tabi sizde kabul ederseniz 5gün sonra ki 1D’nin geleceği gece de sizin sahne açılışında yer almanızı rica edicektik ?
Ben:NEEEEEĞĞĞĞĞĞĞĞĞYY!!!! OHA OHA BAŞVURUM KABUL EDİLŞMİŞŞ ANAAAA !
Söylediğim şey karşısında Ana evi yıkacak hatta 9,9 şiddetinde bi depremin dünyayı sarsması kadar koca bi çığlığı bastı.Hemen telefona döndüm .
Ben: Ben ııı neden olmasın !
VS Müdürü : Bizi şereflendirdiniz Bayan Drew . Yarın sizi pratikler için buraya gelmenizi istiyoruz . Tabi uygunsanız ?
Ben : Tabi tabi adresi nerden bulacağım
VS Müdürü: Araba yollayacağız efendim . Başka kafanıza takılan şey varsa sorun lütfen .
Ben : Teşekkür ederim .Şuanlık yok .Gelince daha açık konusuruz detayları .İyi Günler .
VS Müdürü : İyi günler bayan Drew…
Ben . Şimdi.VS defilesine çıkıcam ha ? hemen hemen bunları söyledi adam bana doğru duyduğumu söyleyin bana L
Ana : Amyyyğğğ oha hemen alış-verişe çıkmalıyızzzz ....
Çantamın içine telefonumu koyup hemen dışarı attık kendimizi...1dkka bişeyler garip ama ...DURR oha üstüme baktım sonrada Ana'ya o yerlere yatmış kahkalara boğulurken hemen üst kata çıkıp altıma skinny jean giyip üstümede göbeği açık kot ceket giydim tabi önü kendiliğinden düğmeli t-shirt gibi ama kot ceket görünümlü ;) ayağımada topuklularımıda aldım tamamdır . Aşağıya indiğimde araba hazır bir şekilde beni bekliyordu hemen atlamamla Ananın gaza basması bir oldu. Lanet olsun şu kıza bi daha arabamı vermeyeceğim .Gazı koparacak gibi basıyo koparmayı bırak gaz pedalı içine çöktü resmen ..Ahhhh ...
-
Mağazaya sağ sağlim varabildik sonunda 5 kez polise yakalandık ..Elbise bölmüne geldiğimizde pek bişey beğenemedik oyüzden hemen mağazadan çıktık aslında hemen denilemez 1,5 saat oyalandık nerdeyse .Ana hepsinide bana yakıştırsada benim tarzım değildi işte :/
-
Eve kendimizi nasıl attık bilmiyorum . hoff içimden öyle göz devirmek geliyorki anlatamam yapmassamda olmaz ..
Ana: Benim hayatıma niye normal insanlar girmezki hoff kız durduk yere göz deviriyo yhaa deliricem bunların yanında zaten bi normal ben varım evde başkada yok .s bi gün korkudan ölüceğğm .s.s
Ben : Sonra niye göz deviriyo al işte sana örneğii.s
Ana: Ahh uğraşamıcam amy .s Şu aldıklarımıza bakmadan uyumak istiyorum harbi saat kaç ?
Ben : oha saat 9:30 yuh amk ne ara 9:30 oldu bu en son evden çıkmadan önce 3'e geliyodu .Ahh uykuu aşkım sana geliyorumm..
Ana: hadi yatalım artık yarın çok ihtiyacın olucak beybi ;)
dedi ve göz kırparak yukarıya çıktı ahh göz kapaklarım istemsiz artık kapanıyo hemen yukarı çıktım ve üzerimdekileri çıkardım alışkanlık iç çamaşırıyl uykunun kollarına kendimi bıraktım (nasıl bişeyse deyim haline geldi artık ) . Bakalım yarın nasıl olacaktı ...Başıma neler gelicek yarın görücez....
Kısamı oldu ne ? Yorumlarınızı 4 gözle bekleyeceğim konuya hemen girmek istemiyorum :( biraz olay olsun dimiğ ;) Yb yi yarın koyucam ;) Ama ondan sonra ne zamana denk gelirse çünkü ben yatılı ouyorum ve tel elimde olmuyo :( ayem sri genjler amaağ ben izinsiz int girip yayınlaya bilirim ;) gelecek bölümlerde nasıl devam etmesini istiyosanız yoruma yazın dikkate alıcam :D.d.d:d Bu bi Harry Styles Hikayesidir ;) Bunu hatırlatmak istedi bir an neyse zaten bu bölmü okuyon cok olmucağından kısa kesicem :(((
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry STYLES Hikayesi
FanfictionHayatın bi kere yıkıldı diye pencereni kapatmamalısın ...