Bölüm:2

109 1 4
                                    

Ah bugün çekimler var aslında tam olarak çekim değil . Ama olsun biraz hava yapmaktan bişey gelmez . Banyoya giderek dişlerimi fırçaladım ve yüzümü yıkadım. Benim çoğu arkadaşım yüzlerini sabahları yıkamazlar nasıl o gözlerimizdeki şeye katlanıyolar ıyk iğrenç onları yüzümden almasam olmaz. Neyse sabah sabah midenizi bulandırmiyim .Merdivenlerden inmemle çığlığı bastım . 5 adet ağzının suları akarak bana bakan 10 adet içindede 20 adet göz bebekleri büyümüş bir şekilde gözlerle bakan 1D’yi gördüm . Manzara iyi ha ?

Zayn: Ah evet dostum ;)

Ben: Lanet olsun şu sesli düşünmeyi kim bulduysa ebesinin amını lağım fareleri siksin .s

Nial: Adamım :D Seni sevdim evde veya her neyse mutfakta neleriniz var bakalım ?

Ben: Ah … Bende sizi sevdi ama hala bakıyo olmanız bunu değiştirmez :/

Zayn: Ferrarim olsa bende saklamazdım ;)

Elime ilk gelen şeyi Zayn’e doğru savurmamla kahkaha atması bir oldu . Benim niye hala burada öyle onlara bakmamın sebebini biri bana açıklayabilir mi ? Ah salak kafam …

+Salak ben çabuk yukarı çabuk hepsini azdırmak mı istiyon sen başardın tamam da ah kahretsin çok seksiyiz lan xd ah ne diyorum ben ya çabuk yukarı çık slak seni almaya gelmişler belikli

Bunu da kim söyledi lan . İç sesin yani ben xd . Ah senide bulanın lağamda siksinler canım yha ..Yukarı çıktım ve altıma şort giydim yırtık ve açık buz mavisi rengindeydi . Üstümede beyaz bi t-shirt ve ceket giydim kolyede taktım saçım zaten iyi görünüyodu . gözlüğümüde aldım tamamdır . çantamada eşyalarımı sıkıştırdım . İç çamaşırı olarak siyah her zamn tercihim olduğundan dolayı siyah dantelli giydim . Nede olsa oraya iç çamaşırı defilesine gidiyorum . İlk günden ezik olmayı istemiyorum istesemde olmam ama neyse .Aşağı indim ve Ana ve çocukların kahvaltıda yaptığı konuşmaya dalmadan kahvemi alıp oturdum yanlarına Nial ve Liamın yanında oturuyodum .

Harry : Tanışmalıyız gibime geliyo .

Niall : Ah senin yaptıkların bi harika hayatımda en güzel kahvaltım .Sen artık benim ömrüm hayatım boyunca bacımsın bacım .

Ben : Ah Niall ne demek bacım sende benim ömrüm hayatım boyunca namusunu koruyacağım bir kız kardşimsin .

Dediğimde Nial anlamamıştı o yüzden kolunu omzuma atıp kendineçekti ahahah herkes kahkaha atarken Niall yeni hazmetmişti sözlerimi ve hemen omuzklarımdan tutarak beni itti ve

N:Dostum beni böyle vurman hiç hoş değil hemde tam en savunmasız zamanımda L

B:Ah namusunu korumak için yemin ettiğim bacım üzgünüm bidaha olmas L

Köpek bakışı atmaya başladım

N: Liam ve Harry’den iyi yapan birini hayatımda görmemiştim ama sen bu teorimi kırdın dostum .

H: Hoff ya tek iyi yapabildiğim oydu ama onuda çaldın.

Yanına giderek yanaklarını sıktım ve

B: Ah Harrzella üzgünüm

Dedim ve köpek bakışı yapmaya başladım

H: Ah benim yanımda şunu yapma , dedi ve khkaha atarken Ana ayağa kalkarak masayı toplamaya başladı Louis ‘ de ona yardım etmeye başlayınca bende işe girişecektim ki Louis ‘in çığlığıyla elimdeki tüm tabakları düşürdüm ve eğilip tam kırılan parçaları toplamaya başlayacaktım ki Louis’in 2. Bi çığlığı ile ona döndüğümüzde dolaptaki özenle hazırladığım havuçlu puding kaptiği gibi yemeye başladı cidden bu çocuğun akli dengesinin olup olmadığına bi ara bakmalıyım bunu beynime veya kalıma herneyse kaydedip çocuklara dönerek kafamla louis’i gösterdim

B: Bu hep böylemidir ? , dedim beni yanıtlayan ise Harry oldu.

H: Ah alışmaya bak ,göz devirmeyide unutmadı .

Mutfağı topladıktan sonra Ana’yıda okula bırakıp VS Defilesinin yapılacağı yere geldik.Yanımızda beliren bi personelle kendimi kabinde bulup elimdeki acaip mi acaip sexy bir iç çamaşırıyla bulmam bir oldu . Ah bu ciiden harika bi iç çamaşırı . Neyse kabinden çıkınca tüm gözler üstümdeydi , hissediyordum . Ve Niall yanıma gelerek kulağıma bacım bu şekilde ben bile namusunu koruyamayacağım ,dedi ve ben koca bi kahkaha attım .

Makyaj masasındada işimiz bittiğinde her şey hazırdı ama dur bi dakika niye beni böyle hazırlamışlardı anlamadım ben sadece defileyi açacaktım fotoğraf çekiminden bahsedmedi kimse bana .??? Kafamda deli sorular ..

Harry’e yaklaşarak düşüncemi belirttim

H: Ah , hayır , hayır , senle fotoğraf çekimide yapacağız anlayacağın , diyip göz kırptı .Yani bu ‘ünlü olmaya hazır ol bebek ‘ gibi bişey miydi ? Ah ne diyorum ben ya  …Fotoğraf çekimi için yerimizi aldık . Bini aşkın fotoğraf çekimi yapmıştık . Nasıl yorgunum ama…. Çocuklarla tek tek vedalaşıp eve attım kendimi . Hemen yatağıma yatıp uykuya daldım . Bakalım yarın dergilerde ve tv de sosyal medyada nasıl fotolarım olacaktı nasıl çıkmıştım acaba bana fotoğrafları göstermediler .Niye anlamıyorum çok saçma değil mi? Bunları kafamdan atarak uykuya daldım …

Selam millet :D:D:d:d.dd: Nasılsınız bakalım? Ah yazmak ne kadarda zormuş be ourken hiç öyle olmuyodu :DsdsafSD:Ç Neyse canlarım biliyorum hikayenin daha yeni başındayım ama hala bi ümit besliyorum J)))) umarım beğenirsin ne diyim :D Sizi SeviyorumCanolar mucuklandınız YB bekleye durun ;)))) Yorumlarınızı bekliyorum VOTELERİ SÖYLEMEYE GEREK BİLE DUYMUYORUM ;) BİDE  HİKAYEDE NELER İSTEDİĞİNİZİİ DE BELİRTİN LÜTFEĞĞĞN ;)

GÖRÜŞÜRÜZ CANOLARRR :d:d:d:D.D:D.DD.D.D.DDD

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 27, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Harry STYLES HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin