Till The End Of Time

296 24 5
                                    

'Pokazi Justina'-sapnula sam te gledala u pod

'Molim te mama molim te vrati je'-srce mi je pocelo kucati...cudno..ja sam mrtva a srce mi kuca..Digla sam pogled te vidjela Justina i sebe u njegovom zagrljaju kako place kao malo dijete

'Mama ona mi je najvaznija, molim te mama..Znam da me cujes vrati mi Noah molim te'-plakala sam gledajuci to, te pogledala u Justinovu mamu...Osmjeh se stvorio na mojem licu iako tu nije trebao biti jel oko mene svi su plakali, kao i ja, ali...Srce mi je bilo mirno..Zrtvovala sam zivot za njega i uopce mi nije zao..Nakon svega sta mi je napravio nije mi zao sta sam izgubila svoj zivot, svoju sansu zivota sa mamom zbog njega..Pogledala sam u platno te lagano sa suzama u ocima i osmjehom na licu..

Jednom rukom sam mazila Justinovo lice i poljubila ga preko platna i pala na pod

'Volis li ga'-cula sam njegovu mamu te se ukipila

'Reci mi '-jos jednom je rekla

'Ne..'-rekla sam te spustila suzu

'Koga lazes'-moja me mama sa malim osmjehom...

Justinov P.O.V.

Nisam vise ni plakao, ni molio, ni drzao Noahinu ruku..Odustao sam..Ona se nemoze vratiti..A ni moja majka ne dolazi..Sve je laz, samo obicna laz..Ustao sam sa poda te laganim korakom odlazio sa litice..Imao sam osjecaj da je sve oko mene stalo i da nikada nista nece biti isto..

'Aua'-zacuo sam nesto te zastao na sekundu..Kroz misli mi je proslo da sam prolupao pa sam nastavio dalje a onda sam zacuo svoje ime..Opet sam zastao te se lagano, ali bas lagano okrenuo te ugledao Noah kako se pokhsava dignuti...Oci su se napunile suzama.

'Noah'-viknuo sam a na mom licu stvorio se osmjeh..Noah je stajala na nogama drzeci se za trbuh

'Justin'-viknula je te sam ja potrcao prema njoj i cvrsto ju zagrlio

'O Boze Noah....To si ti..Jel sam ja mrtav ili?''-ljubio sam ju po licu po rukama po svemu od srece

'Nisi mrtav'-rekla je te pala na pod i ja za njom

'Isuse ti si ziva ja te cujem vidim..O Boze opet si tu o Boze'-srce mi je nenormalno kucalo od srece..

'Justine, ja...volim te'-rekla je te me snazno poljubila..Taj poljubac nikad u zivotu tako nisam osjecao..Sva jedna dlaka na mojoj kozi se digla, kroz kosti me prosla jeza, a kroz srce neki strah..Noah je polako odmaknula svoje usne od mojih

'I ja volim tebe? Obozavam te ti si moje sve '-rekao sam te je cvrsto zagrlio..

5sati poslje

Bolnica

Noah P.O.V.

Otvorila sam svoje oci i ugledala bijelu sobu oko sebe, a pored mene Justin je spavao drzeci me za ruku..Gledala sam u sprat te spustila suzu..

Ja sam sada najvaznija osoba na cijelom svijetu..Justin je zrtvovao svoju mamu zbog mene, njegova mama od svog zivota sa sinom radi njegove srece, a ja...Odustala sam od svega, cag i svog zivota zbog Justina...Ali vratila sam se..Ne znam kako ali vratila sam se..

"IDI ALI PAZI NA MOGA SINA..IZABRAO JE TEBE NE MENE TO TI TREBA NESTO ZNACITI"rekla je Justinova mama te me vratila natrag na svijet....

Toliko patnje bilo je u mom zivotu, ali nakon kise dolazo sunce..Kada zelis nesto iz svega srca neko tamo iza sedam neba postoji koji ce ti to ispuniti..Tamo daleko postoji tvoj andeo cuvar koji neda da tvoja prica zavrsi tragicno

I znate sta..?? Iz svoga zivota naucila sam da je zivot kao film..Svaki film ima svoj 'happy end'..A ako vama zivot zavrsi bez happy enda onda vam ustvari nije ni zavrsio..

Iz svakog problema izlazak je negdje u dubini duse samo se treba pronaci.....

The KeyWo Geschichten leben. Entdecke jetzt