De gikk inn, slengte av seg skoene og gikk bortover gangen
"wow det er jo sykt fint her ikke vondt ment men trodde du skulle ha det mye mer rotete"
"neh jeg liker å ha det litt ryddig rundt meg av og til du skal se at det blir fort være, er du sulten?"
svarte Yuri som var sykt sulten selv
"ja skrubb sulten"
"da lager vi mat da"
de gikk inn en dør til høyre, rett fram var det en trapp som gikk til andre etasje de gikk gjennom stua og inn på kjøkkenet. Yuri tok fram masse ting,
"vil du ha pizza"
"serr ja selvfølgelig, vi lager aldri pizza på ukedager hjemme vi"
"ok da blir det pizza"
han tok fram en bunn han hadde laget på forhånd og tok på saus, ost og pepperoni på halve.
"hva vil du ha på din halv"
"eh... kanskje skinke og pepperoni"
Yuri tok på det Alec ba om og satte den inn i ovnen, Yuri ser på pizzaen og setter på timer.
"skal vi gjøre leksene eller begynne på en film"
"film, kan vi se light out"
"ja, jeg har den så vi kan sikkert se den"
Alec satte seg ned og ordnet med filmen mens Yuri hentet brus og satte seg ned i sofaen da timeren gikk og han gikk å hentet pizzaen fra ovnen og delte den opp med et pizzahjul og satte den på bordet. Filmen begynte og de tok seg en brusboks vær og et pizza stykke.
___
"vil du ha mer brus" spurte Yuri før han skvatt til av noe skummelt i filmen og og Alec legger honden rundt han og visker "det går bra bare sitt her du" de satt i ene hjørne med et mørkeblått stort pledd over seg. Filmen begynner å gå mot slutten og Yuri har sovnet i armene på Alec og rett før filmen er ferdig sovner han og...
-å shit vi sovna. sa Alec høyt
Yuri skvatt litt klokka var blitt ganske mye.
-hm å ja shit klokka er blitt ganske mye nå så vil du sove over du kan ta senga mi så sover jeg på sofaen.
-ok natta. Alec gikk opp på rommet til Yuri og la seg for å sove. Det gikk ikke alt han kunne tenke på var Yuri, det var gått en time og han hadde enda ikke sovnet da døra begynner å gå litt opp.
- Yuri?
-Får ikke du heller sove?
-nei, vil du sove her?
-ja!!!