Anunţ!!!! Scuzee că n.am mai postat ..dar a inceput scoala..si anu asta am examen (cls 8-a)
SCZUA-TI DACA SCRIU GRESIT DAR MA GRABESC !
....................................
Septembrie...
Incet incet s.a dus si vara ..:((
Eu si Vlad ne pregateam sa mergem spre liceu...BOBOCIIIIIIII!!!!!!
Am cumparat flori pt dna diriginta .
(Eram colegi)
Cristi si Julia trebuiau sa ieie pauza..deoarece Julia nu e la un liceu cu noi !
Am intrat in cls si ne.am prezentat colegiilor noi! In prima banca era o fata "Jessica" Vlad se holbase la ea tot timpul..
Eu:Vlad...te mai holbezi mult la ea?
V:Eu? Mai incet ma..
Eu:Bv..
Eu:Pa
Si vlad ma lasa cu o privire ciudata dupa care se aseaza langa Jesi..
Eu ma asez langa un tip "KEVIN" e cel mai popular din scoala..
Kevin: Heeiii colegaa
Eu:Hei
Kevin : E iubitul tau?
Eu:Mda
Kevin:Eu zic sa stai cu ochii pe el..Jesi se cupleaza cu toti pt popularitate..si cu mn a fost intra'a 6-a ...
Eu:Eh..bine
Am plecat acasa impreuna cu kevin..ma condus pana acasa ..cand am apasat pe butonul liftului in bloc a intrat Vlad cu Jesi de mana ..
Nervoasa am luat.o la fuga fara sa ma uit in spate..am intrat , am aruncat pe jos ghiozdanul si m.am pus pe pat ...am sters toate pozele cu Vlad din galerie/facebook/insta...
Am rupt prietenia cu el cu un unfollow ... am sters si nr lui te telefon.
A doua zi la scoala Jesi lipsea ..iar el s.a asezat langa o tipa "Lara" ... Nu am avut nimic impotriva..Kevin era acum Bff-ul meu ma ajuta cu orice..!
Dupa ore am mers la cafenea alaturi de kevin.. am mancat o prajitura si am baut un suc dupa care am plecat ..cand am ajuns acasa am vazut ca am +10 msj pe whatapp
Ale ce ti.am facut? De ce esti asa?
Chiar vrei sa uitam trecutul nostru?
Te rog ..hai sa vorbim
Vrei sa ne intalnim
Te rog..nu vreau sa te pierd
Hai la 18:30 in barul Irish Pub !
Am mers la Irish acolo ma astepta cu um buchet te flori in mana..am luat florile ai le.am aruncat..i.am dat o palma dupa care am plecat spunadui "sper sa mori!"
M.am transferat la alt liceu unde l.am cunoscut pe Matei ...
CINE E MATEI?HEEEIII DRAGII MEIII GATA CU ACEST CAPITOL..
VREAU SA VA SPUN CA TOT CE SCRIU E IMAGINAR DECI NO REAL LIFE...FARA HATE..! NE VEDEM DATA VIITOARE !
TEXT 400 CUVINTE
CITEȘTI
Relație cu Vlad Munteanu ?!?
FanfictionSalut, sunt Oddett ,am 14 ani şi sunt fană Vlad Munteanu