22 Nisan

6 0 0
                                    

Bir arkadaşım sayesinde tanıdım onu,konuşuyorduk. Konuşuyordukda samimi değildik işte. Ben öyle kolay kolay samimi olacak birisi değilim. Yani hemen canım cicim aşkım demem. O da deli dolu birisi, böyle şeyleri istiyen bir kız. Güzel, çok güzel. Kendini güzel biliyo ama çokda güzel değilim diyo. Kafa karıştırıcı. Bence o çok güzel. Bide gülüşü var. Bakın abartısız söylüyorum gülmek bir insana ancak bu kadar yakışır. Neyse.
Arkadaşım dediki bir tanıdığım var bi tanış istersen diye. Bende tamam dedim. Kızla konuşmaya başladık, konuşmamız anlam ifade etmiyordu. Çok zaman geçtikten sonra buluştuk zaten. Arkadaşımın sevgilisi, o ve ben. Arkadaşımla sevgilisi gitti ve biz kafede yalnız kaldık.( İmla kuralları na takılmayın gençler)
Konuşmaya başladık, siyah ona çok yakışmış falan. Gülüp duruyo ama sürekli Gülsün istiyorum. Konu döndü dolaştı geleceğe gitti. Ne olmak istiyosun diye sordu. Asker diyince biraz şaşırdı. Hayatın zor olucak dedi. Zaten keyif almıyorumki hayattan. vatana millete Bayrağa bi katkım olsun diye, Vatanımı seviyorum diye olmak istiyordum. Neyse o avukat olmak istiyomuş. Yakışırda ona. Lan beyler bu kız acayip gülüyo be. O an videoya çek sinema filmi diye git izle. Yani ben izlerim siz kendi sevdiceklerinize bakın. Ben kızı girişken sanarken utangaç çıktı. Sürekli arkadaşlarımda gelsin falan diyo. Sanki beğenirse o değil  arkadaşları karar vericek. Biz bi filme girdik bunla. Tabi arkadaşıda geldi. Filmin orta kısımlarında sarıldım. Huzur var onda huzur. Saçları bile güzel. Oda bana sarıldı. Klasik lise aşkı işte. Film bitene kadar sarıldık. Çıktıktan sonra AVM deki Teresa gidip sigara içti. Sigara içmese keşke de neyse.
Gece kızı yalnız bırakmak olmaz evine bırakmak için yürüdük. Vedalaşırken sarıldık ya ,ulan çok mutlu oldum.  Ben sessiz bir adamım, kolay kolay eğlenilcek biri değilim. Ama çok deli dolu. Herhalde beni istemez diye düşündüm. Ama sarılırken bunlar umrumda değildi be abi. O çok güzel. Neden bunları burdan yazıyorum. çünkü bunları ona hiç söyleyemedim. Onu mutlu edecek birisi değilim. Ama aşık oldum beyler

NisanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin