BIR KIZIN HIKAYESI.

132 2 1
                                    

Bir zamanlar kucuk bir kiz vardi. Her kes onu cok severdi. Takii buyuyub bi oyrenci olana kadar...... o bir cok kisiyi sevmisdi.. ancak hepsin cocukluk aski adlandirdi ve yanlizca birini icin caninin yanacagini fark etti. Bu kiz o oglani korkarak severdi. Ancak o oglan bu kiz icin deli divaneydi. Bu kiz once o oglana yuz vermedi . Sonra ona bir evet soyleyerek bir yanliw yaptini duwundu . Ertesin gun bir sepeple oglanin kalbini kirdi ve kendi de buna cok uzuldu . Agladi, vurdu , kirdi, dokdu ve sununda bi wey farketti ..... onu sevdiyini. Bu olaydan bir ka4 hafta once bu kizin arkadawlarinsan biri siniflarindan 4ikdi ve bir iki gun sonra bu kiza onu sevdiyini soyledi . Ancak gecti .Cunki bu kiz artik gunlunu baskasin kaptirdi . Ve bu olayda 2 gun cekmedi. Kiz bu askinida cocukluk aski adlandirdi ve o listeye yazdi oglanin adini.

Kizin son farkettiyi aski ne kadar kizi sevdiyin dedi. Ancak kiz istemedi . Sonda ise bu kiz o oglana bir mesaj gonderdi yanindaki kizlardan biriyle "sana bir gun dogru cevap vericem, sen bekle yanliz baska bi sey yapma". Ertesi gun cok nefret edilen ogretmen bu kizin en yakin arkadasi ve kiza bir cift haksiz soz soyledi. Bu haber kizin annesin ulasdi. Kiz cok korkdu ve hayatinin kendi gibi olan kucuk isigi parlakligi azalsaydi iyiydi. Azalmadi , daha kotusu oldu...... Bu kucuk isik sondu . Ama bu isigin yanacagina umud ediyorum. Cunki her sonen lamba sonra yenidwn yaniyor .Simdi kiz olanla yanliz sosyal yerlerde konusa biliyo. O da cok az sekilde ve korka korka.

Aslinda bu yikayeyi okuyanlarin bir coku benim uydurdugumu soyleeyecek .. Aslin  cok yanli dusunecekler . Bi insan neden kendi hayatini uydursun ? Ben bir cokunuz anladiniz. Anlamayanlar icin soyluyorum ... Evet bu benim kendi hayatim . Neden kendi hayatimi uydurup da yazayim .  Evet sonda bir sozum var . Neden kendi hikayemi buraya yazdim biliyormusunuz. Daha az korkmak icin, korkumu yene bilmek icin.......................

                                     S*O*N

PR¤&T@_T♥♥

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 27, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

BIR KIZIN HIKAYESI.Where stories live. Discover now