İşte Şans

46 1 2
                                    

Herşey çok güzeldi konuşmuyorduk ama tabii her gün eksiklik çekiyordum bu eksiklik Emre idi . Saçımı yıkadım, taradım, kuruttum ve simdi de yatağıma yatıp sabah erkenden okula gitmem gerek hic sevmediğim zindan olan okula her gün azap çektiğim okula iste gitmeliydim her sabah anne okula gitmek istemiyorum desem de annem kalk ve okula git derdi .

Yatağıma yattım hic uykum yoktu. Telefonuma mesaj geldi . İnanamıyorum mesaj Emre'den ...

-Kitabını bitirdim , yarın sınıfına getiririm.

Mesajı gördüğümde ki heyecan ve mutluluk gozlerimden yaş akmasına neden oldu .

-Kitap olmasaydı bana mesaj atmıyacaktın . Tamam yarın sınıfa getirirsin.

Neden böyle dedim bilmiyorum ama öyle konuşmayı bitirmiştik fakat hic mi hal hatır sormuyacaktik .

-Neden öyle düşünüyorsun ki aslında bir bakıma kitap bahaneydi konuşmak da istedim. Hem sen niye yazmıyorsun ben mi yazmalıyım hep ?

Aslında haklı ben neden hic yazmadım ama erkeklerin kızlardan mesaj beklemesi çok saçma biz kızlar erkeklerin peşinden koşmayız her ne kadar o erkeği sevsek de.

-Hayatta bazı engeller vardır .

-Bazen engelleri gormemelisin .

-Bende hic sans yok ki Emre .

-Bazen hayat sana şans verir ama sen geri tepersin Azra .

-Ya da o şans ne kadar güzel olursa olsun görmezden gelirsin .

Çok güzeldi bir cümleyi beraber tamamladık ve cümle de mükemmel 'Bazen hayat size şans verir ama sen geri

tepersin ya da o şansı görmezden gelirsin.' çok güzel çok hoşuma gitti . Bu berbat günün ardından bu konuşma günümü güzel hale getirdi yüzümdeki gülümseme ile uykuya daldım .

Alarmın o iğrenç müzik sesiyle uyanmistim ama müzik ne kadar güzel olsa da alarm olması onu iğrenç hale getirir tabii . Yatağından hic kalmak istemesemde kalktım sonra aklıma bu gün Emre'nin bana kitabı getireceği geldi . Bu gun çok güzel olmalıyım ozenmeliyim kendime . Okulun kapısından içeri girdim İçimdeki heyecanı tarif edemem . 4. dersin sonu bu demek oluyor ki öğle arası simdi gelicek sınıfta bekliyorum camın önündeyım kapıda da beklerdim fakat onu beklediğimi belli etmek istemem . Birden kafami kapıya yonelttim onu görünce sevindim yanında arkadaşıyla geldi arkadaşı ondan çok uzundu bu arada Emre kısa birisi benden çok az uzun ama onu çekici kılan sanırım kısa boyu ve koyu esmer teniydi . Kitabı aldım konusamadim kitaba bakakaldim ve gitti ...

Haftalar geçiyor ve biz eskisinden bile yakin olmuştuk çok güzel konuşuyorduk .

Selcan bizi birbirimizden uzak tutmasına rağmen yakınlastik. Onunla konuşurken rahatliyorum sanki başka bir boyuta geciyordum . Ama bu konuşma vicdanımı tırmalıyor Selcan'a kötülük yapıyordum . Onun ve arkadaslarinin arkamdan OROSPU demelerine gerçekten kafama takıyordum ama ne yapabilirim ki hoslaniyorum Emre den .. Kendime ayna'nın karşısına geçip kendime ben OROSPU muyum? diye sorarken buluyordum .

Yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar :D :)))

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 27, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Şans Sizi Bir Kez TerkederHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin