2. weg

18 3 0
                                    

Het is maandagochtend 10 uur, gisteren heeft Lisa een afspraakje met Mark gehad alleen de afloop van de avond was niet zo leuk haar moeder deed vervelend over de tijd.
Maar ze is wel helemaal verliefd.
Misschien bestaat liefde op het eerste gezicht toch wel dacht Lisa.
trrrrr trrrr Lisa haar telefoon ging over.
Wie zou dat zijn zei Lisa en keek op haar telefoon.
Het is Mark moet ik opnemen ik weet niet wat ik moet ik neem wel op dacht Lisa.
Hallo, met wie spreek ik vroeg Lisa, met Mark ( natuurlijk wist Lisa dat wel ).
Hoi, hoe gaat het met je vroeg Lisa, wel goed zei Mark.
Ik heb een vraag aan je Lisa zei Mark, zeg het maar zei Lisa.
Nou ik zou een weekje weg met men zus maar ze gaat al met haar vriend zei Mark, ja maar wat heb ik daar mee te maken zei Lisa.
Nou ik wil je vragen als je met mij dan een weekendj weg wil naar Terschelling vroeg Mark, Gaat dit niet een beetje te snel Mark ik wil wel mee maar ik wil je niet tot last zijn zei Lisa.
Ik vraag je het toch niet zomaar Lisa als ik last van je had had ik het je niet gevraagd je bent een leuke meid en wil met jou en met niemand anders zei Mark, Ik wil heel graag mee Mark zei Lisa.
Morgen om 1 uur bij het vliegveld zie je daar zei Mark, Maar Mark morgen al ik heb nog geen koffers ingepakt en heb ook geen geld voor het verblijf en de boot daar moet ik eerst wel twee weken voor werken en mijn moeder dan zei Lisa.
Lieverd, maak je niet druk over het geld dat komt wel goed en je moeder red het wel je hoeft niet altijd de leuke dingen die hebt gepland af te zeggen voor haar je hebt je eigen leven dus luister naar me en doe wat je zelf wil zei Mark.
Bedankt Mark je hebt me op een beslissing gebracht, ik blijf thuis het spijt me zei Lisa.
Dat vindt ik erg jammer weet dat ik er voor je ben en dat je je altijd nog terug kan trekken zei Mark.
Lisa leeste het berichtje maar heeft de volgende dag pas gereageerd met: Mark ik ga mee ik heb besloten dat ik mijn eigen leven ga leiden en dingen voor mezelf ga doen mijn moeder kan ook best wat zelf doen ze doet het er toch gewoon om.
Lisa, want ben ik blij met dit berichtje kom je dan over een uur naar het vliegveld vroeg Mark.
Ja ik ben er over een uur zei Lisa.
Maar Lisa moest eerst nog een smoes voor haar moeder bedenken en die had ze bedacht.
Mam waar ben je riep Lisa, Hier wat wil je nu weer vertellen zei Lisa's moeder.
Nou moet voor mijn werk een weekend naar Utrecht dus ben er niet heb al een verzorgster geregeld zei Lisa.
Oke is goed als je maar geld verdient anders dan zwaait er wat zei haar moeder.
Ja ja, doei moet nu gaan zei Lisa.
Oke snauwde haar moeder.
Markkk, daar ben je ik heb je zo gemist zei Lisa.
Ik jou ook lieverd, zullen we richting de boot gaan?
heb je er een beetje zin in schat zei Mark.
Ja heel erg zei Lisa.

Dit was alweer het tweede hoofdstuk ik hoop dat jullie ervan hebben genoten en dat julle zin in het volgende hoofdstuk hebben!!!!

Voor elkaar gemaaktWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu