Timpul curge din e in ce mai greu , ma uit pe ceasul de pe peretele săli de clase si vad cum se scurg secundele . Profesorul de Biologie isi face treaba , insa absolut nimeni nu il asculta , toată lumea așteaptă sa se audă glasul minunatului clopoțel, deoarece vine vacanța de primăvara .
Se aude clopoțelul , fara a mai sta pe gânduri toți ne-am ridicat din bănci si am ieșit pe ușa fara a mai da importantă profesorului care nici nu a mai salutat deoarece era uimit de cat de repede am ieșit din clasa in jur de 34 de elevi .
Porțile școlii larg deschise , o grămada de elevi cu zâmbetul pe buze pleacă spre casa . Iar eu ma strecor in masina mamei , asigurându-ma ca nu ma vede absolut nici un coleg. , in clasa a XII sa vina mama dupa tine e o mare rusine .
Am uitat sa ma prezint , ma numesc Stefania , dar colegii mei imi spun Ștef , nu sunt o fire asa socială poate ca de aceea nu am avut eu parte de atâta popularitatea cum prefera orice adolescenta din liceul nostru , studiez arta plastica la "Hollywood ART " , părinți mei sunt despărțiți , adica nu imi cunosc tatăl , mama muncește la un Fast food , am un frate de 16 ani cu care nu ma inteleg deloc , trăim la o casa mica cam la circa 100km de Hollywood , ne facem veacul cum putem , nu stiu cum e sa Iubești cu adevărat , nu am avut nici o conversație
cu nici un baiat (in afra de fratele meu ) . Asta e pe scurt viata mea , dar in aceasta vacanța vreau sa ma schimb total , vreau sa am parte de toată popularitatea de care am dus lipsa toți acești 4 ani de liceu , am nevoie de o garderoba noua , de un nou Look , dar pentru toate astea am nevoie de niște bani , popularitatea nu are bariere , trebuie hranita cu bani si faima .
De aici incepe povestea mea !Cum vi sa părut ?
Ce credeți ca va face Ștef sa facă rost de banii necesari ca sa isi înceapă viata populară ?
CITEȘTI
Cronicile unei adoleșcente
Teen FictionȘtef studiază arta plastica in Hollywood , e o fire retrasa cea ce o eticheteaza ca pe o "nepopulară " , ceea ce o împinge sa face lucruri de care nu poti fii mândră , e pusă in situații penibile pana sa ajungă la rancul de populară . Cade in plasa...