05.04.2014

127 1 1
                                    

Soarele imi strălucește pe fața neteda si curată , prima zi de vacanța , ma simt ușurată pentru puțin timp , ma așteaptă examenul de bacalaureat , nu imi fac griji , sunt mult mai sus decât nivelul clasei si asa imi da un avantaj . Ma ridic din pat , fug la oglinda pentru a imi incepe rutina zilnică . Ce vad in oglinda nu imi place , ramân socata , parul nevopsit , cearcăne mari , o eleva nu trebuie sa arate asa , am nevoie de o schimbare de Look .

Merg in bucătărie sa infulec ceva , deschid frigiderul , nu avem nimic înăuntru , nu stiu de ce sunt asa socata , asta mi se întâmpla aproape zilnic , pe masa vad un bilețel pe care scrie "Stefania , am plecat la lucru , astăzi stau peste program deoarece avem nevoie de bani , daca aveti nevoie de ceva veniți la mine la servici , Mike nu e acasa , va ajunge pe la 14:00 ; te pup , cu drag mama" .

Avem nevoie de ceva ? Avem nevoie de mult lucruri in aceasta casa ! Imi pun aceste intrebari retorice si plec sa ma imbrac . Imi iau un tricou , niște blugi extrem de uzați , si plec către mama , ii voi cere bani pentru o schimbare .

Ajungând acolo , un bar/grill numai oameni Lipsiți de demnitate stau acolo si isi îneacă amarul in alcool. Intru înăuntru un miros de mucegai si fripturi imi invadează nasul . O vad pe mama care imi face un semn grabita :

-Stefania , ma bucur ca ai venit sa ma vezi , am umpic timp liber pana e has următorul meniu .

- Mama am vândut aici ca pe acel bilețel ai spus ca daca avem nevoie de ceva , aici te găsim . As avea nevoie se niște bani pentu a merge la coafor .

-Stefania Draga lu mama , stii in ce situație suntem , nu ne-am mai plătit facturile de luna trecută si acum tu imi ceri mie bani pentru pretentile tale de fata mare ?! Spune ea pe un ton arțăgos .

Între timp vine meniul comandat la masa 5 , cel ce ma salvat de cel mai mare cosmar , teoria făcută de mama , imi face un semn sa încasez la bar pana cand serveste ea.

Un domn gras care abea mai poate tine ochii deschis is plătește berea . Deschid casa de marcat si vad suma adunata astăzi , o suma destul de mare pentru un asemenea bar . Ma uit mai atenta , sigur nu va observa nimeni daca bag câțiva bani in buzunar . Camerele de filmat sunt inexistente , acusi cad pereți pe tine si ei si-ar dorii si camere .

Bag in buzunar o suma Mărioara de bani si plec din bar fara a-mi lua rămas bun de la scumpa mea mama .

Acum ca am bani , voi putea face o schimbarea de Look dorit . Plec cu pași repezi spre cel mai luxos coafor din Hollywood . In drum, imi suna telefonul , in gândul meu repet "sper sa nu fie mama , sa nu fi observat mama"...

Cine credeți ca o apelează ??? Va las pe data viitoare

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 22, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Cronicile unei adoleșcenteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum