LUTFEN OKUDUKDAN SONRA VOTE LAYİN. YORUM YAPMASANİZDA OLUR AMA VOTE OSTİYORUM LUTFEN.
Gecenin sessizliginde eve dogru ilerliyordum. O kadar cisim vardi ki neredeyse altima yapacaktim.
Buyuk bir kuvvetle esen ruzgar sac diplerimden parmak uclarima kadar urpertiyordu.
Cantamdan cikardigim anahtarla hemen kapiyi acip kendimi koltuga biraktim.
Uyandigimda saat 22:30 du. Uyanmami saglayan calan telefona eli uzatip kisik gozlerle ekrana baktim. "Ariyor Alp". Telefonu actigimda arkadan boguk sesler geliyordu. Ruzgar sayesinde oldugunu dusundugum seslerin arasindan "Kapi.. Kapiyi ac!". Kosarak otomatige bastim. Agzinin ustunde sumukten bir tabaka olusmus Alp'i iceri aldim.
"Dun gece hakkinda ne dusunuyorsun?" elimde kurcaladigim kutudan gozlerimi ayirmadan "Bilmiyorum. Cok sacma geliyo tum bunlar. Sende degisiyorsun iste.", ortaligi bir sessizlik kapladiktan sonra tekrar konustum " Lutfen, lutfen sende birakip gitme!". Yanagimin kenarindan akan damlayi silerken kafami kaldirdim. Gozleri, kokusu, gulusu bana huzur ve guven veriyordu. Biraz olsun sakinlesmeye calistim. Arkamdan gelip sıkıca sarildi, sımsıkı!
&&&&&&&&&
Sabah uyandigimda yanimda yoktu. Beni boyle bir surtuk gibi birakip gidemezdi!
Ama burnuma gelen nefis kokulardan sonra sabah kahvaltimizin hazir oldugunu anladim. Hmm..
"Gunaydin Simarik" dudaklarina kocaman ama kocaman bir gunaydin opucugu kondurduktan sonra, "Gunaydin Cirkin Suratlim".
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞIMARIK
Teen Fiction- Soz verir misin? - Yemin edebilirim sevgilim. Sicak bir arkadasligin aska donusmesinin hikayesi.