Merhaba ben John.Bu hikayemde sizlere yaşadıklarımı anlatacağım.
HIKAYEME BAŞLIYORUM HERKESE IYI OKUMALAR
Bugün malikenemde otururken kapı çaldı hizmetçim Sofia kapıyı açtı.Sofia benim zevk kızım.Kendimi yanlız hissettiğim zaman Sofia'yı çağırıp onla yatakta anladığınız gibi şeyleri yapıyorum.Sofia kapıyı açtığında bir kız görmüş.Sofia gelip"Güzel bir kız geldi" dedi.Ben hemen tekli koltuktan fırlayıp kapıya koştum.Kız çok ama çok seksi ve çok güzeldi.Ben hemen "Adın ne?" diye sordum.Kız bana "Samantha " dedi.Samantha"Dışarıda kaldım babam beni evden kovdu." dedi.Bende hemen onla yatma amacıyla"Bende kalabilirsin." dedim.Samantha buna çok sevinmiş gibi bana bakıyordu ve üstüme atladı.O anda kızlığı erkekliğime dokundu ve bende bir anda titredim Samantha'da titredi ve güldü bende güldüm.Galiba düşündüğüm yavaş yavaş ilerliyordu.Hemen içeri girdik ben klasik tekli koltuğumda oturdum.O da üçlü koltuğa uzanmıştı ve bana bir gülücük attı.Doğruldu ve bavulunu boşaltı.Onu izliyordum,çünkü kız çok ama çok seksi.Saat 00:30'du ben"Haydi yatalım."dedim.Samantha kafasını olumlu salladı ve yukarı çıktık bir anda odama girdi ve üstündekileri çıkarmaya başladı.Ben de dayanamayıp ellerimle belini kavrayıp kendime doğru çektim.Çeker çekmez dikkat ettiğim ilk şey göğüsleri oldu.Gerçekten roket memeleri vardı.Saat 10:00'dı neredeyse 15 kere becerdim.Artık çok yorulmuştum.Telefon çaldı ve baktığımda James arıyordu.James"John çabuk gel Michael'ın adamları geldi senle konuşmak istiyor.Elinde bir çanta dolusu para var.O o***** çocuğu şimdi dışarıda adamları ile birlikte para sayıyor.Çabuk gel."dedi. Hemen kaktım üstüme dar kotumu ve siyah v yaka t-shirt'ümü giydim ve arabama yürüdüm.Arabayla tam gaz James'in malikanesine girdim.Kapı James beni bekliyordu.Beni gördü ve Michael'ı gösterdi.Hemen Michael'ın olduğu yere gittim ve konuşmaya başladım"Ne istiyorsun."dedim.Michael"Anlaşmamızı unutmadın umarım.Haturlarsan sana bir şey demiştim Temmuz'un 26'sında 1 milyonluk araba verecektin.Ben parayı getirdim ama sen arabayı getirmedin."dedi.Ben"Yarın gene gel arananlara gidersin o***** çocuğu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
+18 John'nun Hayatı
Teen FictionBu John'yn hayatını anlatan bol sevişmeli bir hikaye