1

20.2K 212 752
                                    

-Günaydın . Diyerek indim aşağı . Annemde o koca gülümsemesini yüzüne yaydı ve "günaydın canım"
Dedi . Kahvaltımızı ettik . Babam olmadığı için yalnız yemek yiyoruz. Babam yaklaşık 3 yıl önce ölmüştü . Hemen aklımdaki düşünceyi atıp sofrayı topladım.
+ Kızım sana bişey söyliyeceğim ama sakın beni yanlış anlama .

Pür dikkat annemi dinliyordum .

+ Kızım b-ben e-e-evlenmek istiyorum. Dedi başımdan aşağı kaynar sular döküldü.

- Anne sen ne dediğinin farkındamısın ? Dedikten sonra annemin gözünden bir damla yaş düştü . Sonrada

-Anne nasıl istiyorsan onu yap arkandayım ama sakın babamı unutma .

Annem bunu duyunca kulakları ağazına geldi . Nasıl mutluydu . Hemen o admı aradı konuşmaya başladı . Bende besteyi aradım . Beste benim en yakınım. Hatta kardeşim gibi .
-Bestoşum canım bebemmm napıyon .

+ İyiyim aşk sen napyon .

- İyi işte anam evleniir. Başka biriylen canım azda olsa acıyo .

+ Aa üzüldüm sana ama evlenmesi iyi oluyo 3 yıldan beri dul bu kadın .

Haklıydı sonuna kadar .
Yukarı çıktım annem çok mutlu olmuş bir şekilde bana baktı .
- Anne düğün ne zaman " dedim

+ 3 gün sonra kızım. Zaten kına için bindallım var bi gelinliğim kaldı .
- E anne düğün salonu ?

+ Düğünü kumsalda yapacağız. Yemekli olucak yarın sana birsürü kıyafet getittiricem.

- Bu arada adamın adı ne .

+ Fuat canım bir tanede 20 yaşında oğlu var . Adı okan .

-- Peki . Dedim ve çıktım . Ahh ne güzel bir abim oluyoduu.

Evet canlar şimdilik bu kadar yorum ve vote verirseniz sevinirim

Üvey AbimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin