"Daniel artık evlenmelisin" dedi daniel'in annesi.
"İstemiyorum"
"Tüm yaşıtların evlendi hatta çocukları bile var"
"Onlardan banane"
"Sana zaman vermiştik daniel evleneceğin kişiyi sen seç diye ama sen bulmadın. O yüzden artık biz arayacağız"
"Evlenmicem!" diye yüksek bir sesle bağırdı. Ayağa kalktı ve kapıya doğru ilerledi.
"Daniel!" diye arkasından seslendi annesi ama daniel çoktan gitmişti.
Daniel evden çıkıp arabasına bindi. Telefonunu çıkarıp en yakın arkadaşı olan seong woo'yu aradı.
"Alo seong woo"
"Hey, selam"
"Bizimkileri ara içmeye gidelim"
"Tamam. Bir sorun mu var"
"Yok. Sonra görüşürüz" dedi ve telefonu kapattı.
Arabasıyla her zaman gittikleri bara geldi ve arabasını park edip içeri girdi.
Daniel'i görünce tüm kızlar yanına yaklaştı.
"Daniel, naber?"
"Oppa bu gece boşum"
"Hey, selam"
"Seni seviyorum" kızlar daniel'e yaklaşıp bişeyler diyordu.
Daniel arkadaşlarını görünce yanlarına gitti. Hepsiyle tokalaştıktan sonra oturup etrafa göz gezdirdi. Bir kaç kız gelip daniel'in yanına oturdu. Daniel masaya uzanıp en ağır içkiyi aldı ve tek dikişte içti. Bir kaç bardak daha içtikten sonra seong woo ve minhyun daniel'i durdurmaya çalıştı. Daniel onları itip ayağa kalktı ve hızla yürümeye başladı.
"Evet şimdi dünyaca ünlü dj rae joon'u sahneye davet ediyorum" sunucu bir kızı sahneye çıkardı.
"Merhaba ben rae joon. Bu şarkıyı tüm bekarlar için çalıyorum. Umarım ilk aşkınızı bulursunuz ve onunla ömür boyu mutlu olursunuz"
Daniel durdu ve kızı izlemeye başladı. Gittikçe kıza yaklaşıyorduTüm şarkı boyunca gözlerini bir an olsun bile kaçırmadı. Oda anlamıştı rae joon'a aşık olduğunu. Tüm vücudu titriyordu. Gözlerini kırpamıyordu bile. Kalbi çok hızlı atıyordu. Daha önce hiç böyle hissetmemişti. Olacakları bilmeden aşık olmuştu. Ama sonradan tüm hayatı mahvolacaktı. Her şeyden habersiz tutulmuştu.
Daniel aşık oldu
✨raeniel✨
Love you 💕
-rae joon
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FİRST LOVE . KANG DANİEL
Fanfictionİlk görüşte aşka inanırmısın diye sorduklarında hayır derdim ama seni görünce tüm fikrim değişti. KANG DANİEL FANFİCTİON